|
کدخبر: 181130

جایزه ویژه جشنواره روابط‌عمومی ایران به سنگ آهن بافق رسید

روابط‌ عمومی شرکت سنگ آهن به عنوان یکی از برگزیدگان پنجمین “جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران” در حوزه ارتباطات درون سازمانی و خلاقیت معرفی و موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر شد.

برگزیدگان پنجمین “جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران” در آیینی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی معرفی شدند و روابط‌ عمومی شرکت سنگ آهن به عنوان یکی از برگزیدگان پنجمین “جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران” در حوزه ارتباطات درون سازمانی و خلاقیت معرفی و موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر شد.

سنگ-آهن-بافق-خلاقیت

در این جشنواره که با حضور و سخنرانی پروفسور سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص “نسل پنجم فناوری‌های نو و عملیات همزمان و گسترده روابط‌عمومی‌ها: الگوریتم‌های هوشمند فراگیر” برگزار شد، حسن محمدی مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی (شستا) به خاطر تدوین “سند راهبردی اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی”، “نشان عالی برنامه‌ریزی” دریافت کرد.

در این مراسم خسرو رفیعی رییس انجمن روابط‌عمومی ایران، سیدشهاب سیدمحسنی رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، مهدی باقریان دبیرکل جشنواره و جمع محدودی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی حضور داشتند و از شهرام بخشا رئیس اداره روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون (جایزه مسئولیت اجتماعی)، رضا صفریان مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد هرمزگان جنوب (جایزه مسئولیت اجتماعی (کرونا) و انتشارات)، سیدفرید میرموسوی مدیر روابط‌عمومی و حوزه مدیریت بیمه دی (جایزه ارتباطات بصری و خلاقیت)، سیدمصطفی فخری بافقی مدیر روابط‌عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق (جایزه ارتباطات درون سازمانی و خلاقیت) تجلیل و تندیس جشنواره به برگزیدگان اعطا شد.

 در بخش پایانی مراسم با اهدای “جایزه پیشکسوت روابط‌عمومی” به ایمان قربانی مدیر روابط‌عمومی فرمانداری تهران از خدمات وی نیز تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است در این دوره از جشنواره که همزمان با پنجمین “رخداد بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی” برگزار شد، بیش از ۱۷۰۰ اثر از ۱۱۲ سازمان و شرکت در ۱۴ بخش‌ پژوهش و افکارسنجی، مدیریت و برنامه‌ریزی، ارتباطات درون‌سازمانی، ارتباطات رسانه‌ای، ارتباطات مردمی، ارتباطات دیجیتالی، ارتباطات دیداری و شنیداری، ارتباطات بصری، انتشارات، تبلیغات، مسئولیت اجتماعی، داستانسرایی، اقدامات کرونایی و خلاقانه به دبیرخانه جشنواره واصل شد که پس از ارزیابی‌ نهایی، ۲۳ روابط‌عمومی برتر انتخاب و معرفی شدند.

داوری نهایی آثار بر عهده محمود مختاریان، سیدشهاب سیدمحسنی و مهدی باقریان بوده است. لازم بذکر محمد ایزدیان معاون روابط عمومی شرکت سنگ آهن به نمایندگی از سید مصطفی فخری در این مراسم شرکت و لوح وتندیس خود را دریافت کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها