|
کدخبر: 180698

نمایشگاه هوایی دبی کی برگزار می شود؟

گزارشات حاکی از آن است که قرار است نمایشگاه هوایی دبی طی سال جاری با اتخاذ برخی سیاست‌ها برگزار شود.

نمایشگاه نمایشگاه هوایی دبی کی برگزار می شود؟

مقامات شهر دبی اعلام کردند که قرار است امسال نمایشگاه هوایی دبی که یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های صنعت هوانوردی در جهان به شمار می‌رود و سالانه میلیاردها دلار قرارداد در آن امضا می‌شود، با ظرفیت محدود در ماه نوامبر برگزار شود.

البته انتظارات زیادی نسبت به بسته شدن قراردادهای هوایی برای خرید و فروش هواپیماها بین شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های سازنده برای نمایشگاه امسال وجود ندارد؛ چراکه بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی هم اکنون با کمبود نقدینگی مواجه شده و از طرف دیگر تقاضا برای مسافرت‌های هوایی در جهان هم تا رسیدن به سطح پیش از شیوع کرونا فاصله زیادی دارد.

البته وجود برخی اختلافات منطقه‌ای از یک سو و تنش‌های میان ایران و آمریکا هم بر نحوه برگزاری این نمایشگاه و اتفاقات آن اثرگذار خواهد بود.

قرار است نمایشگاه هوایی دبی روز ۱۴ تا ۱۸ نوامبر سال جاری در این شهر برگزار شده و احتمالا نخستین رویداد هوایی بزرگی خواهد بود که پس از همه‌گیری کرونا اتفاق می‌افتد؛ چراکه شاهد لغو شدن دو نمایشگاه هوایی در اروپا در دو سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ بودیم.

این نمایشگاه در واقع محل حضور هزاران بازدیدکننده، تأمین کننده قطعات، شرکت‌های هواپیمایی، شرکت‌های هواپیماسازی، و فعالان این صنعت خواهد بود.

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    این کشورهای حاشیه خلیج فارس عجب زندگی دارنددینارکویت باارزش ترین پول دنیاپذیرایی چندصدهزارنفری ازروزه داران .نوع مسکن وخودروزندگی خوب وسفره های رنگین برای مهمانپذیری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها