|
کدخبر: 147422

افشارنیا از تاراز بازدید کرد

در حاشیه این دیدار در مورد ظرفیت‌های بالقوه صدا و سیما معرفی دستاوردهای چشمگیر شرکت فولاد تاراز تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی فولاد تاراز در روز  دوشنبه مورخ ۱۰/۲۲/ ۹۹ دکتر افشارنیا مدیر کل صدا و سیمای استان چهار محال و بختیاری به همراه مهندس فرهادی قائم مقام ایشان و جمعی از معاونین و مدیران محترم صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری   از خطوط تولید شرکت فولاد تاراز  بازدید کردند.

تاراز-بازدید

  در حاشیه این دیدار در مورد ظرفیت‌های بالقوه  صدا و سیما  معرفی دستاوردهای چشمگیر شرکت فولاد تاراز تبادل نظر صورت گرفت.

افشارنیا شبکه های استانی را به عنوان مهمترین محور توسعه پایدار در استان برشمرد و افزود ما با استفاده از ظرفیت بالای رسانه می‌توانیم با معرفی و شناساندن واحدهای تولیدی فعال و پرتلاشی همچون فولاد تاراز که در سال جهش تولید به رغم شرایط اقتصادی و تحریم ها قدم های استواری در عرصه تولید برمی دارند،به رسالتی که در سیمای  ملی داریم دست یابیم.

وی افزود: شرکت تاراز با توجه به پیشرفت هایی که در امر تولید ورق گالوانیزه داشته و همچنین تنها تولید کننده محصول جدید ورق گالوانیزه  رنگی در کشور لازم است بیش از گذشته معرفی و شناخته شود. ما با  امکان تهیه فیلم های  مستند و مصاحبه و پخش از شبکه استانی و سراسری و حتی شبکه های بین المللی را داریم که می تواند این امکانات به عنوان بازوی رسانه‌ای درخدمت صنایع استان چهارمحال و بختیاری به خصوص شرکت فولادتاراز قرارگیرد.

در ادامه مهندس رشیدی ضمن قدردانی از توجه رسانه ملی به واحد های تولیدی افزودند ما در شرکت فولاد تاراز یکی از با کیفیت ترین محصولات ورق گالوانیزه را در کشور تولید می کنیم که این محصول دارای استانداردهای جهانی است و همچنین محصول منحصر به فرد را در حال تولید هستیم که با نام تجاری گالواتاراز قصد داریم وارد بازارهای داخلی و بین المللی کنیم  و امید است با تعامل و همکاری موثر در رسانه ملی بتوانیم به تحقق اهداف سازمانی و ملی خود دست یابیم.

ارسال نظر