|
کدخبر: 146812

کارنامه تولید محصولات معدنی در پایان پاییز

محصولات معدنی پاییز ۹۹ را با رشد ۵۴.۵ درصدی در تولید به پایان رساندن و برای این گروه افتی ۴۵.۵ درصدی را در مدت زمان مورد بررسی ثبت کردند.

معدن کارنامه تولید محصولات معدنی در پایان پاییز

آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می‌دهد در پنج ماه اول امسال، ۶ محصول معدنی رشد تولید و چهار محصول افت تولید را از سر گذرانده‌اند. بررسی‌ها حاکی است در مدت زمان مورد بررسی، پنج محصول «شمش آلومینیوم خالص»، «سیمان»، «کاتد مس»، «محصولات فولادی» و «فولادخام» صدرنشینان محصولات معدنی با بیشترین رشد تولید بوده‌اند.

محصولات معدنی با رشد تولید

ارزیابی‌ها بیانگر آن است که در بازه مورد بررسی ۳۰۸.۲ هزار تن «شمش آلومینیوم خالص» تولید شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد ۵۱.۲ درصدی را به ثبت رسانده است. همچنین در پنج ماه نخست امسال تولید«سیمان» نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۸/ ۱۴ درصدی داشته است. تولید «کاتد مس» نیز در مدت زمان مورد بررسی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۱.۲ درصدی داشته است. اما «محصولات فولادی» نیز در این مدت رشد ۹.۵ درصدی داشتند و «فولادخام» نیز رشد ۸.۳ درصدی را ثبت کرده است.

محصولات معدنی با افت تولید

اما در میان محصولات معدنی که در مدت زمان مورد بررسی افت تولید را ثبت کردند می‌توان به «ظروف چینی»، «کاشی و سرامیک»، «شیشه جام»، «کنسانتره زغالسنگ» و «ظروف شیشه‌ای» اشاره کرد.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها