|
کدخبر: 141565

فراخوان ثبت نام در سامانه جامع بومی‌سازی فولاد

ایمیدرو طی فراخوانی از فعالان حوزه تولید و تامین تجهیزات و قطعات بخش معدن و صنایع معدنی برای ثبت نام در سامانه جامع بومی‌سازی زنجیره آهن و فولاد دعوت کرد.

معدن فراخوان ثبت نام در سامانه جامع بومی‌سازی فولاد

ایمیدرو با هدف ایجاد بانک اطلاعاتی جامع در زمینه توانمندی‌ها و نیازمندی‌های بخش معدن و صنایع معدنی کشور و برقراری ارتباط موثر بین سازندگان و مصرف کنندگان، اقدام به راه‌اندازی سامانه جامع بومی‌سازی زنجیره آهن و فولاد ایران کرده است

در این سامانه، مواردی همچون اطلاعات تأمین‌کنندگان داخلی، قطعات بومی‌سازی شده و قطعات ارزبر مورد نیاز در فرآیند تأمین، اطلاعات سازنده، محل مصرف قطعات و تجهیزات و سایر اطلاعات مفید و کاربردی در زنجیره آهن و فولاد ثبت خواهد شد.

ایمیدرو از همه سازندگان، تولیدکنندگان، تأمین کنندگان، شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز علمی، پژوهشی و فناوری برای پیوستن به شبکه بومی‌سازی بخش معدن و صنایع معدنی کشور دعوت می‌کند. فعالان مذکور می‌توانند با ثبت نام در این سامانه (به آدرس http: //lrm.steeliran.org)، نسبت به ثبت اطلاعات توانمندی کالاها و خدمات خود اقدام کنند.

ایمیدرو در راستای سیاست بومی‌سازی بخش معدن و صنایع معدنی، از یک سال گذشته، با همکاری شرکت‌های داخلی نسبت به راه‌اندازی سامانه جامع بومی‌سازی زنجیره آهن و فولاد ایران اقدام کرد.

منبع: ایمیدرو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها