|
کدخبر: 140639

برگزاری نشست بررسی ساخت کارخانه کنسانتره سنگ آهن فولاد خراسان

نشست بررسی و پیگیری روند اجرایی ساخت کارخانه «کنسانتره سنگ آهن فولاد خراسان با حضور کسری غفوری مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان، احمد لطفی «عضو هیات مدیره»، حامد افضلی نیکو «مشاور مدیرعامل و مدیر حراست»، امیر اکبری «مدیر پروژه کارخانه کنسانتره سنگان» فولاد خراسان به صورت ویدئو کنفرانس با همراهی معاونان «مالی و اقتصادی»، «طرح و توسعه »و مدیر «پروژه فولادسازی مجتمع» در نیشابور سه شنبه ۱۸ آذر ماه در محل دفتر تهران شرکت برگزار شد.

معدن برگزاری نشست بررسی ساخت کارخانه کنسانتره سنگ آهن فولاد خراسان

در این جلسه ضمن بررسی وضعیت کنونی پروژه و فعالیت‌های اجرایی در حال انجام، مدیرعامل شرکت بر آمادگی کامل مجتمع برای اجرایی شدن مفاد قرارداد فی مابین، راه‌اندازی هر چه سریعتر مراحل ساخت پروژه کنسانتره سنگان و جبران تاخیرات در سنوات گذشته تاکید و از مدیر پروژه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شرق کشور و مسوولین حاضر در جلسه خواست تا با پیگیری‌های مستمر، برگزاری جلسات منظم و نیز ارائه گزارش‌های به موقع، هر چه زودتر شاهد به ثمررسیدن و بهره‌برداری از این پروژه ملی باشیم.

همچنین، مجید شکرانی، «معاون مالی و اقتصادی» فولاد خراسان گزارشی در خصوص نحوه اخذ تسهیلات برای تامین منابع مالی ساخت این پروژه ارائه نمود.

گفتنی است پروژه کارخانه کنسانتره سنگان به عنوان مهم‌ترین، استراتژیک‌ترین و حیاتی‌ترین موضوع برای مجتمع فولاد خراسان به شمار می‌رود.

منبع: روابط عمومی فولاد خراسان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها