|
کدخبر: 139927

اکوپارک فولاد خراسان به نام شهید فخری زاده نامیده شد

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان پیش از ظهر امروز و در بازدید از اکوپارک در حال احداث این شرکت، از نامگذاری این مجموعه زیست محیطی به نام «شهید فخری زاده» خبر داد.

معدن اکوپارک فولاد خراسان به نام شهید فخری زاده نامیده شد

کسری غفوری در این بازدید، که پیش از ظهر امروز ۱۵ آذرماه ۱۳۹۹ صورت گرفت، با گرامی داشت یاد دانشمندان هسته‌ای شهید کشورمان، بیان کرد: شهدای هسته‌ای گوهرهای درخشان و نمایان‌کننده مسیر عزت، استقلال طلبی و میهن دوستی مردم ایران هستند و اگر چه شهادت هر یک از این عزیزان برای مردم ما تلخ و لطمه‌ای بزرگ است اما مسیر پیشرفت و توسعه علم و فناوری در ایران با این حرکات دشمنان مستاصل کشور و نظام دچار وقفه نخواهد شد و زنجیره دانش و پژوهش ایجاد شده به برکت وجود فرزندان اندیشمند این سرزمین استمرار خواهد داشت.

مدیرعامل فولاد خراسان، با بیان این که گرامی داشت یاد شهدا، سرمایه‌ای معنوی برای حفظ مسیری است که ایشان آغازگر و تداوم بخش آن بوده اند، دستور داد که اکوپارک در حال احداث شرکت به نام این شهید والامقام نامگذاری گردد تا خانواده‌ها و فرزندان این دیار که در آینده از این امکان زیست محیطی برخوردار می‌شوند، یاد و نام این شهید را به خاطر بسپارند و اهداف و آرمان‌های وی و دیگر شهدای هسته‌ای را در لوح جان خویش حک کنند.

گفتنی است اکو پارک فولاد خراسان، مجموعه‌ای زیست محیطی است که در آن دریاچه مصنوعی، فضای سبز، امکانات ورزشی و... با هدف برخورداری خانواده بزرگ فولاد خراسان و همشهریان در حال احداث است.

به گفته کارشناسان با توجه به شرایط اقلیمی و تنوع زیستی موجود در فضای پیرامونی مجتمع فولاد خراسان، این اکو پارک می‌تواند کمک شایانی به حفظ محیط‌زیست و حراست از گونه‌های گیاهی، جانوری و نیز بازچرخانی آب مورد مصرف در سایت صنعتی و آبیاری پوشش گیاهی و فضای سبز داخل سایت صنعتی داشته باشد.

منبع: روابط عمومی فولاد خراسان

ارسال نظر