|
کدخبر: 140610

نقش ویژه فولاد خوزستان در احیای شرکت‌های نوردی

مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با علی محمدی مدیرعامل، نقش شرکت فولاد خوزستان در احیای شرکت‌های نوردی را قابل تقدیر دانست.

معدن نقش ویژه فولاد خوزستان در احیای شرکت‌های نوردی

این دیدار پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۱۸ آذر ماه ۱۳۹۹ در دفتر مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان انجام شد.

مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: شرکت فولاد خوزستان از دیرباز، جزو شرکت‌های سرآمد کشور بوده است. این شرکت توانسته با استفاده از دانش روز دنیا، فناوری خود را به روز نموده و از طریق رکوردهای تولیدی را کسب کند.

وی افزود: شرکت فولاد خوزستان با تامین نیاز داخلی در احیای شرکت‌های نوردی در حال تعطیل شدن، نقش به‌سزایی ایفا نموده و همچنین در به‌دست آوردن بخش قابل توجهی از بازارهای هدف جهانی، در بحث صادرات نیز موفق عمل کرده است.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایط کنونی جامعه و استان، باید به موضوع اشتغال‌ توجه ویژه‌ای شود، این شرکت با تولید پایدار و کسب رکوردهای پی‌درپی، چرخه این صنعت را فعال نموده و در جذب نیروی انسانی و اشتغالزایی برای جوانان نمره قابل قبولی کسب نموده است.

یوسفی خاطرنشان کرد: در راستای افزایش بهره‌‌وری، باید به حلقه ارتباط فولاد خوزستان با شرکت‌های نوردی در استان برای پیشگیری از خام‌فروشی توجه شود. فولاد خوزستان شرکتی است که در صنعت حرف برای گفتن دارد. این شرکت در بخش ایجاد ارزش افزوده در زنجیره ی تولید نقش به‌سزایی دارد.

وی اضافه کرد: این مجموعه در راستای افزایش تولید در سالیان گذشته میزان تولید خود را از ۱.۵ میلیون تن به رقمی بالغ بر سه میلیون و هشتصد هزار تن محصولات فولادی رسانده که این جهش تولید باعث افتخار بوده و نشانه آن است که با روحیه خودباوری در شرایط سخت و تحریم‌های ظالمانه، با نگاه به درون و اعتماد به متخصصان و صاحب‌نظران داخلی، این موفقیت‌ها امکان‌پذیر است.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود از مجموعه فولاد خوزستان به خاطر جذب نیروهای بومی و تشکیل قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی شهدای فولاد در راستای کمک‌رسانی به مردم مناطق محروم و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین کارکنانی تلاشگری که در بخش‌های مختلف در پایداری چرخه تولید شبانه‌روز فعالیت می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.

علی محمدی، مدیرعامل در این دیدار تصریح کرد: هدف شرکت فولاد خوزستان، توسعه زنجیره فولاد و حفظ تولید پایدار در حمایت از صنایع داخلی استان است.

وی ادامه داد: تلاش در مسیر محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات مردم مناطق محروم نیز از دغدغه‌های این شرکت صنعتی است.

مدیرعامل فولاد خوزستان عنوان کرد: استراتژی این شرکت به عنوان یک قطب فولادی در کشور، پایداری امنیتی، اقتصادی و اجتماعی و حفظ روند تولید است و این امر منافع ملی و استانی را تحقق می‌‌بخشد.

در این دیدار مهران عباس‌‌زاده، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و بهمن تجلی‌زاده، معاون فروش شرکت فولاد خوزستان به بیان توضیحاتی درباره استراتژیک، چشم‌انداز و عملکرد این شرکت و همچنین میزان فروش و بازارهای هدف پرداختند.

گفتنی است، نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با همراهی علی محمدی مدیرعامل و هیات همراه ضمن حضور در یادمان شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از بخش‌‌های مختلف تولیدی شرکت فولاد خوزستان بازدید میدانی کرد.

منبع: روابط عمومی فولاد خوزستان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها