|
کدخبر: 137968

فولاد سنگان رکورد تولید را شکست

با رشد ۱۴۳ درصدی تولید گندله در هشت‌ماهه امسال، رکورد تولید ماهانۀ گندله در فولاد سنگان شکسته شد.

معدن فولاد سنگان رکورد تولید را شکست

علی امرایی ضمن تبریک فرارسیدن هفتۀ بسیج گفت: با همت و تلاش وافر کارکنان جبهۀ اقتصادی و حمایت‌های کلیۀ ارکان شرکت فولاد سنگان در سال جهش تولید، ۴۰۰ هزار و ۶۸۷ تن گندله در آبان ماه امسال تولید و رکورد تولید ماهانۀ گندله در این شرکت شکسته شد.

وی گفت: تولید گندلۀ این شرکت در هشت‌ماهۀ اول سال ۲ میلیون و ۵۲ هزار و ۲۶۶ تن بوده که در مقابل یک‌میلیون و ۶۵۰ هزار تن برنامه، رشد ۱۲۴درصدی داشته است. شایان ذکر است با احتساب تولید هشت‌ماهۀ امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، شاهد رشد ۱۴۳ درصدی تولید گندله هستیم.

به گزارش روابط عمومی فولاد سنگان، تولید این شرکت از ابتدای راه‌اندازی تاکنون حدود ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندله بوده است. موفقیت‌های پی‌درپی تولید و کسب رکوردها، به‌دنبال تأکیدات مدیرعامل و ایجاد انگیزه در بین کارکنان با جاری‌سازی مشوق‌ها و همت سخت‌کوشان این شرکت در تمامی بخش‌های بهره‌برداری، بازرگانی، مالی، منابع انسانی و … بوده و تأثیرپذیری این واحد عظیم تولیدکنندۀ مواد اولیۀ صنعت فولاد ایران را از حیث محدودیت‌های کرونا بسیار کاهش داده است.

ثبت رکورد ماهانه تولید محصول در واحد احیا مستقیم فولاد سفیددشت

در هشتمین ماه از سال جهش تولید و در آستانۀ ششمین سالگرد تأسیس شرکت فولاد سفیددشت، با تولید ۷۵ هزار و ۱۷۳ تن آهن اسفنجی، رکورد جدیدی در تولید ماهانۀ این محصول در واحد احیا مستقیم این شرکت به ثبت رسید.

مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت ضمن ابراز خرسندی از دست‌یابی به این موفقیت افزود: با تولید این میزان محصول در آبان‌ماه، علاوه بر ثبت رکورد تولید ماهانه، هدف‌گذاری تولید هشت‌ماهه نیز به‌طور کامل محقق شد.

ایمان سلیمانی، ضمن تقدیر ویژه از تلاش کارکنان واحد آهن‌سازی، دست‌یابی به این موفقیت‌ها را مرهون حمایت‌های مدیران و سهام‌داران و تلاش و همت تمامی واحدها به‌خصوص واحد بازرگانی برای تأمین به‌موقع مواد اولیه و قطعات یدکی دانست.

سلیمانی در پایان با اشاره به تولید ۵۴۵ هزار و ۲۷۳ تن محصول تا پایان آبان‌ماه از رشد ۱۲.۲ درصدی تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال تولید ۸۰۰ هزار تن تحقق یابد.

ثبت رکورد جدید در واحد آهک‌سازی شرکت فولاد سنگ

با تولید ماهانۀ ۲۱ هزار و ۳۱۸ تن آهک کلسینۀ باکیفیت در کوره‌های تک‌شافت چیساکی، رکورد جدیدی در آبان‌ماه امسال به ثبت رسید.

مدیریت عامل شرکت از کارکنان به‌خصوص کارکنان واحد آهک‌سازی شرکت بابت کسب این رکورد صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

رکورد تولیدماهانه در خط اسیدشویی شرکت فولاد امیر کبیر کاشان بهبود یافت

شرکت فولاد امیر کبیر کاشان در مسیر تعالی روزافزون خود، در سالی که مزین به نام جهش تولید است، موفقیت‌های مجموعه بهره‌برداری را تکرار کرده و شاهد بهبودی دیگر و رکورد جدیدی در تولیدبوده است.

منبع: روابط عمومی فولاد سنگان

ارسال نظر