|
کدخبر: 122026

۱۰ خبر مهم معدن و انرژی امروز (۹۹/۰۶/۲۲)

در این گزارش به ۱۰ خبر مهم معدن و انرژی پرداخته شده است.

معدن ۱۰ خبر مهم معدن و انرژی امروز (۹۹/۰۶/۲۲)

چند خبر مهم فولادی در هفته گذشته

خبر خوب هفته گذشته، افتتاح مجتمع فولاد آذرآبادگان ارس، از زیرمجموعه‌های گروه فولاد ارس، با دستور ویدئوکنفرانسیِ رئیس‌جمهوری بود.

شروط مشتری گاز ایران برای تمدید قرارداد

یک مقام بلندپایه وزارت انرژی ترکیه اعلام کرد که کشورش انتظار دارد اگر صادرکنندگان گاز می خواهند قراردادهای بلندمدت را تمدید کنند، قیمت رقابتی تر و منعطف تری به این کشور پیشنهاد کنند.

فولاد مبارکه و راهکاری برای کسرى سنگ آهن در کشور

مدیر خرید مواد اولیه و انرژی فولاد مبارکه مدیریت کسری مواد اولیه، استخراج حداکثری از همۀ واحدهای معدنی بهصورت ماهانه توسط وزارت صمت و حذف دلالان از چرخۀ مواد اولیه را بهترین راهکارهای جبران کسری کنسانتره و گندله عنوان کرد و گفت: در همین راستا شناسایی و اکتشاف معادن سنگآهن در دستور کار فولاد مبارکه است.

اوپک در بحران ۶۰ سالگی

در یک ۲۰۲۰ معمولی، اعضای اوپک می‌توانستند در بغداد گردهم جمع شده و سالگرد ۶۰ سالگی تاسیس این گروه را جشن بگیرند اما مانند بسیاری دیگر از رویدادهای امسال، شیوع ویروس کرونا مانع از برگزاری این مراسم شد.

 

افتخاری دیگر برای فولاد خراسان

مجتمع فولاد خراسان در سال ١٣٩٩ عنوان واحد نمونه صنعتی استان را احراز کرد و زنجیره افتخارات بزرگ‌ترین مجموعه صنعتی شرق کشور را تداوم بخشید.

قیمت نفت همچنان در چاه کرونا

نگرانی‌ها نسبت به بالا رفتن تعداد مبتلایان به کرونا در هفته گذشته باعث شد تا قیمت نفت حدود هفت درصد از ارزش خود را از دست دهد.

نوسانات قیمت آهن آلات در بازار امروز (۹۹/۰۶/۲۲) + جدول

قیمت انواع آهن آلات اعلام شد.

اتفاقی نوین و تاریخی در فولاد مبارکه

برای نخستین بار در کشور، در شرکت فولاد مبارکه اصفهان، تولید ورق‌های فولادی گرم نوردیده به ضخامت‌های ۱۲ و ۱۴ میلی‌متر، گرید ASTM A۲۰۴GR.B با موفقیت انجام شد.

طرح جامع فولاد کشور؛راهگشای زنجیره فولاد

امیرحسین نادری - مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران

هپکو آماده تولید تولیدجک‌های هیدرولیکی بیل‌های معدنی

شرکت خدمات تجهیزات سنگین هسکو (متعلق به شرکت هپکو)، در نامه‌ای خطاب به رئیس خانه معدن ایران، آمادگی خود را در تولید جک‌های هیدرولیکی بیل معدنی با کیفیت قابل عرضه با برندهای معبر دنیا، اعلام کرد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها