|
کدخبر: 119555

فولاد مبارکه حامی صنایع کوچک

هم‌زمان با هفتۀ دولت، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منطقه‌ای وزارت کشور به همراه استاندار و جمعی از مسئولان استان چهارمحال و بختیاری از واحدهای آهن‌سازی، انباشت و برداشت و روند اجرای پروژۀ بریکت‌سازی و فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت بازدید کرد.

معدن فولاد مبارکه حامی صنایع کوچک

دکتر دین‌پرست روند افزایش تولید فولاد سفیددشت از ابتدای بهره‌برداری تا شهریورماه امسال را مطلوب ارزیابی کرد.

وی با تأکید بر اهمیت رفع موانع تکمیل پروژه‌های فولاد سفیددشت از حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه از صنایع کوچک قدردانی کرد و به تشریح اقدامات لازم در خصوص تسریع عوامل تأثیرگذار بر راه‌اندازی پروژۀ فولادسازی و ریخته‌گری پرداخت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منطقه‌ای وزارت کشور از تکمیل زنجیرۀ تولید فولاد در استان چهارمحال و بختیاری حمایت و بر رعایت مسائل زیست‌محیطی و توسعۀ متوازن تأکید کرد.

در جریان این بازدید، محمود ارباب‌زاده مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت، فعالیت‌های صورت‌گرفته در خصوص تأمین آب موردنیاز شرکت از محل پساب شهری بروجن، احداث واحد تصفیۀ اولترافیلتراسیون، راه‌اندازی واحدهای اکسیژن، بریکت‌سازی و فولادسازی و ریخته‌گری را تشریح و ابراز امیدواری کرد با رفع موانع موجود ازجمله ترخیص تجهیزات از گمرک، اهتمام پیمانکاران و حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه و سازمان ایمیدرو به‌عنوان سهام‌داران شرکت، واحدهای فولادسازی و ریخته‌گری تا پایان سال راه‌اندازی گردد.

 

منبع: روابط عمومی فولاد مبارکه

ارسال نظر