|
کدخبر: 104813 شهریار خادمی

در گفتگوی گسترش نیوز با مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق ایران مطرح شد:

جزئیات برگزاری دو نمایشگاه معدنی در کرمان

در نمایشگاه معدن کرمان براساس پروتکل هایی که توسط دانشگاه علوم پزشکی اعلام شده است، ورود تمامی شرکت‌کنندگان و بازدید‌کنندگان با ماسک صورت خواهد پذیرفت و از ورود بدون ماسک جلوگیری می‌شود.

معدن  جزئیات برگزاری دو نمایشگاه معدنی در کرمان

دو نمایشگاه معدنی از تاریخ یکم الی چهارم تیرماه ۹۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های جنوب شرق کرمان برگزار خواهد شد. هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و ششمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات معدنی و راهسازی با همت شرکت رستاک پاد ویژن و شرکت نمایشگاه‌های کرمان برگزار خواهد شد. به همین بهانه خبرنگار گسترش نیوز گفت‌وگویی با امیرحسین سعید مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق ایران انجام داده است که در ادامه می‌توانید بخوانید:

امیرحسین-سعید

سعید  در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار گسترش نیوز درباره اهداف برگزاری نمایشگاه معدن ۹۹ کرمان گفت: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و ششمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات معدنی و راهسازی کرمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه ایجاد بازاریابی، رقابت و هماهنگ کردن عرضه و تقاضا است که این هماهنگ کردن عرضه و تقاضا در تجهیزات و تخصص‌های معدنی است.

امیرحسین سعید در ادامه درباره ابعاد برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: امسال نمایشگاه در محیطی به وسعت تقریبی ۷۰۰۰ متر برگزار خواهد شد.

وی در مورد تعداد شرکت‌ها برگزار‌کننده این نمایشگاه گفت: تا این لحظه که ما اطلاع داریم، بالای ۹۰ شرکت در این نمایشگاه مشارکت خواهند کرد، که می‌توان به شرکت‌های مهم استان از جمله شرکت ملی مس ایران، شرکت صنعتی، معدنی گل گهر و‌همچنین شرکت میدکو اشاره کرد. همه این هلدینگ‌ها بزرگ با شرکت‌ها و صنایع وابسته‌ خود در نمایشگاه معدن و‌صنایع معدنی کرمان شرکت خواهند کرد.

برگزاری نمایشگاه زیر سایه کرونا

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق ایران در ادامه به خبرنگار گسترش نیوز درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع کرونا در نمایشگاه معدن کرمان گفت: در نمایشگاه امسال براساس پروتکل هایی که توسط دانشگاه علوم پزشکی اعلام شده است، ورود تمامی شرکت‌کنندگان و بازدید‌کنندگان با ماسک صورت خواهد پذیرفت و از ورود بدون ماسک جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: ماده ضدعفونی‌کننده تهیه شده است و در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت و تمامی مردم بازدیدکننده تب سنجی خواهند شد و بعد وارد نمایشگاه می‌شوند.

 سعید افزود: ضمن اینکه افتتاحیه در فضای باز با رعایت فاصله اجتماعی صورت می‌گیرد و نحوه چیدمان غرفه‌ها به گونه‌ای است که فاصله اجتماعی در چیدمان رعایت می‌شود.

وی درباره زمان و نحوه افتتاحیه نمایشگاه معدن گفت: در روز اول تیرماه ساعت ۱۸ افتتاحیه نمایشگاه خواهد بود و در سایر روزها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ میزبان مخاطبان هستیم.

مهمترین رویداد معدنی در سال ۹۹

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق ایران در پایان بیان کرد: این نمایشگاه مهم‌ترین رویداد معدنی کشور در سال ۱۳۹۹ است که از اول تیر لغایت ۴ تیر ماه خواهد بود و ما در کرمان افتخار میزبانی این رویداد مهم را خواهیم داشت که انشاالله با برگزاری این دست از نمایشگاه‌ها و رویدادها و با حمایت هایی که شرکت‌های بزرگ و دولت می‌کند بتوانیم این رویداد را در سال‌های آینده پر بارتر و با حضور شرکت‌های بین‌المللی انجام بدهیم.

پیش از این محمود بندرچی مدیر برگزارکننده هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن به خبرنگار گسترش نیوز گفته بود: این نمایشگاه تخصصی‌ترین نمایشگاه معدنی است که در حوزه فرآوری فلزات آهنی و غیرآهنی برگزار می‌شود و چنین نمایشگاهی در حوزه فرآوری در کشور و منطقه وجود ندارد.

وی در ارتباط با تعداد شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه گفت: در نمایشگاه امسال حدود ۱۵۰ شرکت داخلی و نمایندگی‌هایی از شرکت‌های خارجی حضور خواهند یافت.

وی همچنین از تمامی متخصصین و دست‌اندرکاران حوزه معدن و راهسازی دعوت کرد تا با حضور در این دوره از نمایشگاه رنج زحمت و خستگی را از تن ما و مشارکت‌کنندگان دربیاورند.

خبرنگار: شهریار خادمی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها