|
کدخبر: 101772 مسعود رمضانی

اختصاصی گسترش‌نیوز:

آشنایی با یک دامپتراک خاص معدنی

سازنده ماشین‌‌آلات سنگین GHH آلمان این بار دست به ساخت یک دامپتراک ۴۵ تنی زده است. از موارد قابل توجه در ساخت آن می‌توان به استفاده از حداکثر توان برای رانندگی و بهبود شعاع دورزدن اشاره کرد. همچنین در این دامپتراک زاویه تخلیه بار کمپرسور افزایش یافته و سبب شده تا این وسیله از بالاترین سطوح ایمنی برخوردار باشد.

معدن آشنایی با یک دامپتراک خاص معدنی

شرکت GHH به منظور  عملیات معدن‌کاری اقدام به ساخت دامپتراک ۴۵ تنی با نام MK-۴۲ کرده است.

سازنده ماشین‌‌آلات سنگین GHH آلمان این بار دست به ساخت یک دامپتراک ۴۵ تنی زده است. از موارد قابل توجه در ساخت آن می‌توان به استفاده از حداکثر توان برای رانندگی و بهبود شعاع دورزدن آن اشاره کرد. همچنین در این دامپتراک زاویه تخلیه بار کمپرسور افزایش یافته و سبب شده تا این وسیله از بالاترین سطوح ایمنی برخوردار باشد.

این دامپتراک به منظور استفاده در معادن با کاربرد در سنگ‌های سخت طراحی شده است.

پایه طراحی موتور آن نیز براساس آخرین استانداردهای V ۴۶۰ کیلووات مرسدس OM۴۷۳ طراحی و ساخته شده است.

تولیدکننده این دامپتراک ۳ و ۴ نسخه هم‌رده آن را به منظور نیازمندی در بازار عرضه کرده است و این در حالی است که گزینه‌های مشابه دیگری همچون Volvo TAD۱۶۵۱ یا ۱۶۷۱ نیز عرضه شده است.

این وسیله مجهز به محور کسلر است که با سیستم تعلیق به وسیله مفصل نوسان‌دار از جلو هدایت شده و توان و قدرت مبدل آن نیز با اسفتاده از گیربکس ۸۰۰۰ دانا منتقل می‌شود.

دامپتراک-جی-اچ-اچ-2

شرکت GHH در یک نشست خبری عنوان کرد: تاکید ویژه ما بر این است که طراحی محصولات ساده و در عین حال ایمن باشد تا بتواند بهترین حس را به خریداران به معنای کلمه انتقال دهد. هزینه پایین تعمیر و نگهداری بخش اصلی در تولید این محصول بوده است علاوه بر این سازندگان محصول به بحث ایمنی و راحتی کاربر توجه ویژه‌ای داشته‌اند.

اخذ گواهینامه طراحی ارگونومیک

کابین این دامپتراک دارای گواهینامه طراحی ارگونومیک ROPS/FOPS است و در آن مواردی همچون جادار بودن، بدون صدا بودن و تهیه مطبوع در آن رعایت شده تا ضمن راحتی بیشتر اپراتور از بروز خستگی در هنگام کار نیز جلوگیری کند. همچنین در این وسیله محل مناسبی برای نشستن مربی تعبیه شده تا به طور موثرتر و با صرف زمان کمتری نسبت به آموزش دادن اپراتور اقدام کند.

شرکت GHH ادعا می‌کند که سازندگان دامپتراک M۴۲ معتقدند که این وسیله می‌تواند به صورت مناسب و یکپارچه در کنار لودر GHH’s LF-۱۴ عملیات بارگیری را انجام دهد.

عرضه نسخه ویژه در روسیه

نمونه اولیه این دامپتراک در مراحل نهایی آزمایش به سر می‌برد و انتظار می‌رود به زودی و به منظور فروش وارد بازارهای جهانی شود. قرار است تا نسخه ویژه و انحصاری MK-A۴۵ در بازار روسیه عرضه شود.

شرکت GHH در کنار فروش این محصول نیز خدماتی همچون مشاوره گسترده، خدمات پس از فروش، تامین لوازم یدکی و آموزش‌های فنی به مشتریان در سراسر جهان را دنبال خواهد کرد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها