|
کدخبر: 327442

پدیده لیگ در یک قدمی استقلال

کمتر کسی چنین انتظار داشت که مهدی لیموچی در لیگ بیست‌وسوم به بهترین بازیکن تیم آلومینیوم اراک تبدیل شود، اما این اتفاق تحت نظر مجتبی حسینی رخ داد و باعث شد تا یک ستاره جدید در آسمان فوتبال ایران طلوع کند.

فوتبال پدیده لیگ در یک قدمی استقلال

عملکرد مهدی لیموچی در فصل جاری شامل ۵ گل، ۳ پاس‌گل و یک ضربه پنالتی، او را به یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر تبدیل کرده است. این درخشش باعث شده تا لیموچی با پیشنهادات مختلفی مواجه شود و در حال حاضر، پس از پایان فصل لیگ بیست‌وسوم، او باید تصمیمی درباره آینده خود بگیرد.

طبق پیگیری‌ها مشخص شد هم استقلال و هم پرسپولیس به جذب این بازیکن علاقه دارند و مذاکراتی هم صورت گرفته است‌ اما لیموچی با ایرالکو قرارداد دارد و هر دو باشگاه ابتدا باید رضایت مدیران آلومینیوم اراک را جلب کنند. لیموچی ۲۴ ساله قابلیت بازی در دو پست مهاجم سایه و وینگر را دارد.

گفته می شود که ستاره آلومینیوم شخصا تمایل بیشتری دارد تا در فصل آینده آبی پوش شود. حالا باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن خوش‌تکنیک ایرالکو است.

مهدی-لیموچی

مقصد بعدی مهدی قایدی مشخص شد

مهدی قایدی بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل موفق در استقلال با ۱۲ گل زده در تیم اتحاد کلبا هم درخشید و این بار هم علاوه بر گلزنی به تیم‌های بزرگ فوتبال امارات در موقعیت سازی  هم برای هم تیمی‌ها موفق بود.

در حالی که زمزمه‌هایی مبنی بر خرید قطعی مهدی قایدی از سوی تیم استقلال وجود دارد از امارات خبر رسید تیم الوحده امارات در تلاش برای به‌خدمت‌گیری این بازیکن است و باب مذاکره با باشگاه شباب الاهلی را باز کرده است.

شباب الاهلی مهدی قایدی را از تیم استقلال به صورت قطعی خریداری کرد و با این بازیکن جوان قرارداد ۵ ساله بست.

بر اساس قوانین در نقل و انتقالات فوتبال ایران باشگاه‌ها نمی‌توانند لژیونر را به عنوان بازیکن قرضی در اختیار بگیرند و می‌بایست قرارداد قطعی امضا کنند.

مهدی-قایدی-اتحاد

قایدی بالاتر از طارمی، نوراللهی و سردار آزمون

این روزها مهدی قایدی ستاره بی چون و چرای تیم اتحاد کلبا است و در هر بازی برای تیمش می درخشد. او در این فصل ۳۹ بازی برای تیمش انجام داده و ۲۲ گل به ثمر رساند و ۸ پاس گل داد. این عملکرد قایدی باعث شد تا در نظرسنجی خبرورزشی به عنوان بهترین لژیونر این روزهای فوتبال ایران انتخاب شود.

قایدی در رقابت با مهدی طارمی، سردار آزمون، احمد نوراللهی و شهاب زاهدی توانست ۴۲/۴ درصد رای‌ها را از آن خود کند و نفر اول نظرسنجی خبرورزشی شود. در رده دوم مهدی طارمی با ۲۷/۹ درصد در جایگاه دوم قرار گرفت و احمد نوراللهی هم با ۱۴ درصد سوم شد. ۹/۲ درصد از کاربران خبرورزشی به شهاب زاهدی و ۶/۶ درصد هم به سردار آزمون رای دادند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها