|
کدخبر: 327407

قند در دل نکونام آب شد / عروسی در کوچه آبی ها

به نظر می‌رسد که یکی از مهم‌ترین مسائل بین‌المللی مرتبط با استقلال به طور قابل توجهی برطرف شده است.

فوتبال قند در دل نکونام آب شد / عروسی در کوچه آبی ها

چند ماه پیش، باشگاه سانتاکلارا پرتغال به دلیل عدم دریافت کامل مطالبات خود، به خاطر حضور محمد محبی با پیراهن آبی به عنوان بازیکن قرضی در لیگ برتر بیست و دوم، شکایت کرد و در برابر این باشگاه حکم قطعی صادر شد.

حکمی که اگر قضیه و فصل نمی‌شد بدون شک مجوز حرفه‌ای استقلال صادر نمی‌گردید ولی اینطور که معاون حقوقی باشگاه استقلال چند روز قبل در مصاحبه اختصاصی با خبر ورزشی اعلام کرد، دوم فروردین امسال توافقاتی با طرف پرتغالی صورت گرفت که از نظر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم مورد پذیرش واقع شد تا خللی در روند صدور مجوز حرفه‌ای آبی‌پوشان و بازگشت آنها به لیگ قهرمانان آسیا ایجاد نشود. در همین رابطه محمدرضا بختیاری معاون مور حقوقی و بین‌الملل باشگاه استقلال دقایقی پیش طی گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی با صراحت اعلام کرد پرونده سانتا کلارا برای همیشه بسته شده است.

او به خبر ورزشی گفت: پرونده طلب باشگاه سانتا کلارا از سه ماه قبل به طور جدی در دستور کار ما قرار داشت و با وجود اینکه بابت صدور مجوز حرفه‌ای از دوم فروردین تمهیدات لازم را اتخاذ کرده بودیم ولی باز هم آن را رها نکردیم تا قضیه برای همیشه بسته شود. امروز مطالبات سانتا کلارا از طریق مکاتباتی که با فیفا داشتیم پرداخت شد و این باشگاه حالا دیگر طلبی از باشگاه استقلال ندارد. طبق قانون پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال هم دیگر نباید بسته باشد و فیفا آن را تا پایان وقت اداری جمعه یا حداکثر صبح روز دوشنبه هفتم خرداد باز خواهد کرد. این اتفاق بسیار خوبی برای استقلال است چون حالا دیگر هیچ دغدغه‌ای نه از بابت مطالبات این باشگاه اروپایی داریم و نه به خاطر جذب بازیکن جدید دچار حدودیت و محرومیت می‌شویم.

جواد-نکونام

لیست خرید پرستاره نکونام برای استقلال

جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در ابتدای فصل و تعطیلات زمستانی نام بازیکنان بزرگ را در لیست خرید آبی ها قرار داده بود.

لیست خرید جواد نکونام چه در ابتدای فصل و چه در تطعیلات زمستانی بازیکنان بزرگ و ستاره ها و بیشتر لژیونرها را در بر می گرفت چرا که سرمربی تیم استقلال بر این عقیده است که استقلال تیم بزرگی است و باید بازیکن بزرگ جذب کند.

باشگاه استقلال به بهانه اینکه هیچ یک از بازیکنان اعلام شده که بیشتر در تیم های خارجی بازی می کردند، به تهران نمی آیند با هیچ یک از آنها مذاکره نکردند و روند خرید در تیم استقلال آنقدر بد پیش رفت که در دو برهه جواد نکونام مجبور شد، بازیکنان لیست فروش را به اردوی تیم برگرداند.

حسینی-استقلال

اما برای فصل بعد باشگاه استقلال علاقمند است لیست خرید جواد نکونام که بیشتر ستاره ها را در بر می گیرد، دنبال کند.

جواد نکونام به تازگی خواستار تمدید قرارداد بازیکنانی فعلی استقلال شده است که قرارداد آنها به پایان رسیده است. به این خاطر که به زعم سرمربی تیم استقلال این ها برای موفقیت تیم در فصل جاری از جان مایه گذشته اند و شایسته تحسین هستند.

استقلال با توجه به مصدومیت مهدی مهدی پور و آرتور کوین یامگا و هم چنین افزایش سهمیه بزرگسال تیم ها در فصل آینده می تواند بازیکنان جدیدی را به ترکیب اضافه کند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها