|
کدخبر: 327372

بمب اول استقلال منفجر شد

استقلال برای پست مهاجم هدف به دنبال جذب ستاره سابق خود است. شنیده ها حکایت از آن دارد که آبی های پایتخت به توافقات اولیه دست پیدا کردند و باید تیام را در فصل بعد شاگرد جواد نکونام بدانیم.

فوتبال بمب اول استقلال منفجر شد

باشگاه استقلال برای تقویت خط حمله خود چندین گزینه را در لیست خود قرار داده است. طبق آخرین شنیده ها، مهاجم سنگالی سابق آبی های پایخت در صدر لیست جواد نکونام قرار دارد.

مامه تیام حتی به استقلال چراغ سبز نیز نشان داده و حالا آماده انجام مذاکره است. از این مقطع به بعد، همه چیز به مدیران باشگاه استقلال بستگی دارد و باید در انتظار پیشرفت این مذاکرات بنشینیم. شرکت هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک جدید استقلال، قصد دارد تا تیم قدرتمندی را برای فصل آینده مهیا رقابت های مختلف کند.

صفحه مجازی علی عسگری مدیر هلدینگ خلیج فارس پر شده از درخواست‌هایی که هواداران استقلال از مالک جدید دارند.

تیم استقلال به تازگی به هلدینگ خلیج فارس واگذار شده است و مدیریت این هلدینگ بر عهده علی عسگری رئیس سابق سازمان صدا و سیما است.

هواداران تیم استقلال پر شمار به صفحه مجازی مدیر هلدینگ خلیچ فارس مراجعه کرده اند و در اولین گام خواستار جدب مامه تیام شده اند. مهاجمی که سابقه بازی در استقلال را دارد و در دوران حضور در این تیم نمایش خوبی داشت.

مامه تیام ۳۱ ساله فصل گذشه در سوپر لیگ ترکیه برای تیم پندیکسپور بازی کرد. او در ۱۶ بازی موفق شد ۶ گل برای این تیم به ثمر رساند و به نظر می‌رسد به دلیل بندهای موجود در قرارداد بدون هیچ مشکلی می‌تواند اردوی این تیم را ترک کند.

جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در حال حاضر تاکیدش روی سه بازی باقی مانده است و در صحبت‌هایی که با باشگاه داشته خواستار تمدید قرارداد بازیکنان فعلی تیم شده که قراردادشان به پایان رسیده است.

به زعم او بازیکنان فعلی تیم برای موفقیت استقلال از جان مایه گذاشتند و باید قرارداد آنها از سوی باشگاه تمدید شود.

چشمی-تمرین

خبر خوش به هواداران استقلال

یکی از بازیکنانی که در استقلال قراردادش در پایان این فصل به پایان می‌رسد، روزبه چشمی است. چشمی با تجربه جزو قدیمی‌های تیم فعلی استقلال محسوب می‌شود و کاپیتان دوم این تیم هم به شمار می‌رود.

روزبه که مهره تاثیرگذاری برای استقلال است و بازیکن فیکس تیم نکونام به حساب می‌آید، به زودی قراردادش را با این باشگاه تمدید خواهد کرد تا خیال هواداران استقلال از بابت یکی از ستاره‌های تیمشان راحت باشد.

گفتنی است قرارداد جدید روزبه چشمی دو ساله خواهد بود و او یکی از بازیکنانی است که سقف قرارداد را در باشگاه استقلال دریافت خواهد کرد.

با توجه به فاصله یک امتیازی استقلال با تیم پرسپولیس در صدر جدول مدیران هلدینگ خلیج فارس برای ایجاد انگیزه بیشتر نزد اعضای تیم به آنها وعده‌های تازه‌ای داده‌اند.

اخبار رسیده از باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که نماینده این هلدینگ در ارتباط با پرداخت پاداش به بازیکنان استقلال از طریق شهریاری (همه کاره فعلی مجموعه استقلال و رابط هلدینگ با باشگاه) به جواد نکونام گفته که خیالش بابت پرداخت پاداش‌ها تخت باشد.

قرار است پاداش ویژه‌ای در صورت کسب پیروزی استقلال مقابل نساجی بلافاصله بعد از پایان بازی به حساب تک تک اعضای تیم و کادر فنی واریز شود.

تیم استقلال در شرایط حساسی در صدر جدول در یک دیدار بیرون از خانه باید جمعه هفته جاری در قائمشهر به مصاف نساجی برود که در پایین جدول رده‌بندی در خطر سقوط است و ممکن است نتیجه‌ای که مالکان جدید باشگاه منتظر آن هستند برای استقلال رقم نخورد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها