|
کدخبر: 319907

باشگاه استقلال / نقل و انتقالات / لیگ برتر

ستاره آسیایی در راه استقلال

پس از جذب ماشاریپوف باشگاه استقلال حالا به دنبال به خدمت گرفتن اورونوف است.

فوتبال ستاره آسیایی در راه استقلال

باشگاه استقلال در نقل و انتقالات زمستان دو خرید انجام داد. آبی ها در ابتدا رافائل سیلوا برزیلی را جذب کردند و سپس ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان را به خدمت گرفتند. جواد نکونام سرمربی استقلال حالا به دنبال جذب یک ستاره دیگر است.

ستاره مدنظر استقلال اوستون اورونوف، هافبک نوبهار ازبکستان است، بازیکنی که با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان یکی از پدیده‌های جوان معرفی شد.

اورونوف در هر دو بازی رفت و برگشت برابر نساجی مازندران در لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرد و در جریان تساوی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در بازی‌های مقدماتی جام جهانی نیز یک گل زد و یک پاس گل داد.

طبق اعلام رسانه‌های محلی، مذاکراتی از سوی باشگاه استقلال با اورونوف که مشتریان زیادی پیدا کرده، انجام شده که مثبت بوده است.

ارونوف-ازبک

معیارهای باشگاه های فوتبال برای صرف هزینه در نقل و انتقالات

معیارهایی که باشگاه‌های فوتبال برای صرف هزینه در نقل و انتقالات بازیکنان استفاده می‌کنند، ممکن است بر اساس سیاست‌های هر باشگاه و نظام فدراسیون فوتبال مربوطه متفاوت باشند. با این حال، برخی از معیارهای عمومی که در نظر گرفته می‌شوند، عبارتند از:

قیمت بازیکن: هزینه نقل و انتقالات معمولاً براساس قیمت بازیکن تعیین می‌شود. قیمت بازیکن می‌تواند مبتنی بر ارزش بازاری او و شرایط قرارداد باشد. برخی از عواملی که در تعیین قیمت بازیکن تأثیر دارند، شامل سن، تجربه، عملکرد قبلی و قابلیت‌های فنی و فیزیکی بازیکن می‌شود.

مدت قرارداد بازیکن: معمولاً هزینه نقل و انتقالات براساس مدت قرارداد بازیکن تعیین می‌شود. بازیکنانی که در دوره قرارداد باشگاهی خود سال‌های بیشتری دارند، معمولاً هزینه بیشتری برای نقل و انتقالاتشان در نظر گرفته می‌شود.

عملکرد بازیکن: عملکرد بازیکن در باشگاه قبلی و تیم ملی (در صورت وجود) نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. بازیکنانی که عملکرد برجسته‌ای داشته‌اند و در سطح بالایی بازی می‌کنند، معمولاً هزینه بیشتری برای نقل و انتقالاتشان در نظر گرفته می‌شود.

نیاز و استراتژی تیم: باشگاه‌ها بر اساس نیازهای خود و استراتژی تیم، به دنبال بازیکنان خاصی می‌گردند. اگر یک باشگاه به عنوان هدف خود تقویت در یک خط خاص باشد، هزینه برای جذب یک بازیکن در آن خط ممکن است بیشتر باشد.

تأثیر بازیکن بر تجارت و تبلیغات: برخی بازیکنان به دلیل شهرت و محبوبیت خود، قادر به جذب تجارت و تبلیغات بیشتر هستند. در نتیجه، هزینه نقل و انتقالات بازیکنانی که توانایی جذب تجارت و تبلیغات بالایی دارند، ممکن است بیشتر باشد.

شرایط قرارداد: شرایط قرارداد ممکن است تأثیرگذارباشد، از جمله حقوق و پاداش‌های بازیکن، درصد از فروش بازیکن در آینده و شرایطی مانند حضور در تیم ملی و مسابقات بین‌المللی.

تاکید می‌شود که این معیارها می‌توانند تنها بخشی از عواملی باشند که در تعیین هزینه نقل و انتقالات بازیکنان در نظر گرفته می‌شوند. هر باشگاه می‌تواند سیاست‌ها و معیارهای خاص خود را داشته باشد که ممکن است با موارد فوق تفاوت داشته باشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها