|
کدخبر: 317530

لیگ برتر / استقلال / نقل و انتقالات

گزینه پرسپولیس در حوالی استقلال

جواد نکونام از مدیران باشگاه استقلال درخواست کرده تا دو ستاره مطرح سپاهان را به خدمت بگیرند.

فوتبال گزینه پرسپولیس در حوالی استقلال

استقلال به دنبال جذب چند بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی است و جواد نکونام نیز فهرست نفرات مورد نظرش را به مدیریت باشگاه تحویل داده و باید دید عملکرد آنها درخصوص جذب این بازیکنان چگونه خواهد بود ولی حضور دو نام در تفکرات نکو که کمتر به آنها پرداخته شده، در نوع خود جالب است.

سپاهان به دلیل مسائل مربوط به سقف بودجه، باید با تعدادی از بازیکنان خود خداحافظی کند تا بتواند در نیم فصل دوم از تمام ستاره‌هایش استفاده کند. تاکنون این باشگاه به‌صورت رسمی از پایان همکاری خود با کاوه رضایی، هادی محمدی و احسان پهلوان خبر داده ولی شاید این تیم شاهد جدایی چند بازیکن دیگر نیز باشد.

همین موضوع سبب شده تا استقلال نیز نگاه ویژه‌ای به شرایط نقل و انتقالاتی سپاهان داشته باشد و جواد نکونام روی دو نام مطرح تیم اصفهانی دست گذاشته و از مدیران باشگاه درخواست کرده تا باب مذاکرات برای جذب امید نورافکن و فرشاد احمدزاده را آغاز کنند که در این میان، نیکفر، مدیرعامل سپاهان نیز اعلام کرد که احمدزاده در لیست خروجی مورایس نیست و با این باشگاه قرارداد دارد.

هر چند که نیکفر تلویحا با جدایی احمدزاده مخالفت کرد ولی استقلالی‌ها در پی انجام مذاکرات رسمی با باشگاه اصفهانی هستند تا بتوانند مقدمات حضور این بازیکن را در جمع آبی‌پوشان مهیا کنند. بازیکنی که پیش از این و در فولاد نیز شاگرد نکونام بود و سرمربی استقلال نشان داده که به سبک بازی فرشاد علاقه خاصی دارد.

اما نام دیگری که حضور او در استقلال با استقبال گسترده هواداران نیز مواجه خواهد شد، امید نورافکن است. بازیکنی که او نیز با سپاهان قرارداد دارد و نیم فصل نخست را به دلیل مصدومیت و همچنین موضوع مربوط به سقف بودجه از دست داد ولی اکنون به آمادگی کامل رسیده و مشکلی برای حضور در میادین ندارد.

نکونام از باشگاه استقلال درخواست کرده تا برای جذب این دو بازیکن با همتایان خود در سپاهان وارد مذاکره شوند. اولین واکنش مدیرعامل سپاهان به جدایی احمدزاده، منفی بوده و با توجه به جدایی کاوه رضایی، هادی محمدی و احسا پهلوان، بسیار بعید به نظر می‌رسد که اصفهانی‌ها دو مهره بسیار کارآمد و مهم خود را در اختیار یکی از رقبای مستقیم قرار دهند.

نورافکن طی فصول گذشته همواره یکی از بازیکنان باکیفیت سپاهان بوده و احمدزاده نیز در این فصل مورد اعتماد مورایس قرار گرفته است و نکونام در شرایطی خواستار جذب این بازیکنان شده که سپاهان پس از جدایی سه بازیکن یاد شده، تمایلی به از دست دادن دیگر نفرات مهم و کلیدی خود ندارد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها