|
کدخبر: 318959

لیگ برتر / استقلال / نقل و انتقالات

رونمایی از جانشین یامگا در استقلال

باشگاه استقلال قصد دارد ستاره گل گهر را جانشین مهدی تیکدری کند.

فوتبال رونمایی از جانشین یامگا در استقلال

هرچند پنجره نقل و انتقالاتی استقلال با دستور فیفا بسته است و این باشگاه اجازه جذب بازیکن جدید را ندارد، با این حال آبی‌ها با رافائل سیلوا به توافق رسیدند و این بازیکن به تمرینات استقلال اضافه شد.

اما مصدومیت شدید آرتور یامگا خیلی از برنامه‌های نکونام را در نقل و انتقالات به هم زد. احتمالا یامگا ادامه فصل را از دست خواهد داد و کادرفنی استقلال قصد دارد به جای او، مهدی تیکدری مدافع راست گل گهر را به خدمت بگیرد.

آنطور که شنیدیم در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، تیکدری با سامان تورانیان مدافع تیم ملی امید که در تابستان به استقلال پیوست، معاوضه خواهد شد و این بازیکن جوان بدون اینکه برای استقلال به میدان برود، راهی گل گهر خواهد شد.

همچنین طبق مذاکرات صورت گرفته برای جذب تیکدری، استقلال به غیر از مدافع راست جوان خود، مبلغی را هم به عنوان پول رضایتنامه به باشگاه گل گهر پرداخت خواهد کرد.

کوین-یامگا

برنامه باشگاه ها برای فعالیت در نقل و انتقالات

برنامه باشگاه‌های فوتبال برای فعالیت در نقل و انتقالات عموماً شامل مراحل زیر است:

۱. تحلیل نیازها: باشگاه‌ها ابتدا نیازهای تیم خود را تحلیل می‌کنند و به دنبال شناسایی نقاط ضعف و نیازهای نیازمندی‌های تیم خود برای تقویت کادر بازیکنان هستند.

۲. تحقیق و مذاکره: باشگاه‌ها با نمایندگان بازیکنان و باشگاه‌های دیگر برای مذاکره و انجام تحقیقات درباره قراردادهای بازیکنان مورد نظر خود تماس می‌گیرند.

۳. انتخاب بازیکنان: پس از تحلیل نیازها و مذاکرات، باشگاه‌ها بازیکنان مناسب را انتخاب می‌کنند و قراردادهای لازم را با آن‌ها امضاء می‌کنند.

۴. انجام مراسم انتقال: باشگاه‌ها برای انجام انتقالات، مراسم رسمی انتقال را انجام داده و اطلاعات لازم را به فدراسیون فوتبال و سایر مراجع مربوطه اعلام می‌کنند.

۵. ثبت قرارداد: قراردادهای امضاء شده بین باشگاه و بازیکنان به صورت رسمی ثبت می‌شود.

۶. مذاکرات مالی: هزینه‌های مالی مربوط به انتقال بازیکنان (حقوق، پاداش، سهمیه درآمد و ...) بین باشگاه‌های مختلف و بازیکنان مورد بحث و توافق است.

برنامه باشگاه‌های فوتبال برای فعالیت در نقل و انتقالات به شدت به فصل فوتبال، نظرات مربیان و مدیران تیم، عملکرد بازیکنان و شرایط بازار بستگی دارد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها