|
کدخبر: 261073

شاه ماهی نقل و انتقالات نزدیک به استقلال

بدون کوچک ترین تردیدی سعید صادقی در حال حاضر مؤثرترین و ستاره لیگ بیست و یکم (تا قبل از بازی های هفته بیست و ششم) است. او پیش از دیدار گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک ۷ گل زده و ۱۱ پاس گل داده تا آماری فوق العاده رقم بزند.

فوتبال شاه ماهی نقل و انتقالات نزدیک به استقلال

بنابراین طبیعی است سعید صادقی مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار بگیرد. پرسپولیس در این فصل روزهای عجیبی را سپری کرد. بعد از آنکه پنجره نقل و انتقالاتی این تیم در ابتدای فصل به دلیل شکایت گابریل کالدرون بسته شد، یحیی گل‌محمدی خریدی که می‌خواست را نتوانست انجام دهد. بعدها در طول فصل او دو گزینه ارزان‌قیمت تاجیکستانی خرید، ولی هیچکدام از آن‌ها بازی که می‌خواست نبود.

سعید صادقی در حالی در تابستان و زمستان سال گذشته مورد توجه سرمربی پرسپولیس قرار گرفت که تا یک قدمی امضای قرارداد با استقلال نیز پیش رفت. اواخر مرداد ماه سال گذشته سعید صادقی راهی دفتر باشگاه استقلال شد و ملاقاتی هم با احمد مددی داشت که درنهایت منجر به آبی‌پوش شدن او نشد. گل‌گهری‌ها به محض مطلع شدن از پیشنهاد استقلال با رقمی بالاتر این وینگر تکنیکی و سرعتی را به سیرجان کشانده و قراردادش را تمدید کردند.

شنیدیم یحیی گل‌محمدی برای آن که با مشکلات فصل پیش در نقل و انتقالات تابستانی روبه‌رو نشود تصمیم گرفته است زودتر دست به کار شود و از حالا باب مذاکره با بازیکنان مد نظرش را باز کند. البته طبیعی است سرمربی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای بر هم نخوردن تمرکز بازیکنان فعلی هرگونه مذاکره‌ای با بازیکنان جدید را تکذیب کنند اما گفته می‌شود این خبر کاملا درست بوده و صحت دارد.

صادقی در این فصل با گل و پاس گل‌هایی که زده و به هم تیمی هایش داده یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر بوده است. او البته در نیم فصل و همچنین در ابتدای فصل هم در فهرست خرید پرسپولیس قرار داشت که به دلیل داشتن قرارداد با گل گهر سیرجان و مخالفت این باشگاه نتوانست سرخپوش شود.

آمار سعید صادقی در این فصل:

تعداد بازی : ۲۸

تعداد گل : ۷

تعداد پاس گل : ۱۲

نمره متریکا : ۷.۵۷

صادقی قصد تمدید با گلگهر رو ندارد و از باشگاه های پرسپولیس ، سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری دیگر هم پیشنهاد دارد !

  • ح ب ارسالی در

    سلام پرسپولیس باید هر جوری شره سعید صادق ی را بگیرد چون واقعا بازیکن با کیفیت وبد ربخوری در وسط هست و راحت می‌تواند با عمل کرد خود نتیجه بازی را در آورد

ارسال نظر