|
کدخبر: 316972

پرسپولیس / نقل و انتقالات / سپاهان

شاه ماهی گران قیمت در راه پرسپولیس

پرسپولیس ضمن آغاز گفتگوها با یورگن لوکادیا، به نظر می‌رسد که این فوتبالیست هلندی بدون قراردادی به ارزش حداقل یک میلیون و پانصد هزار دلار رغبتی به پیوستن به لیگ ایران نشان نخواهد داد.

فوتبال شاه ماهی گران قیمت در راه پرسپولیس

شایعه بازگشت لوکادیا به پرسپولیس روز به روز قوت می گیرد اما در راه این انتقال چالش ها و موانعی وجود دارد که این اتفاق را دشوار و پیچیده می کند.

رضا درویش چندی پیش خبر از مذاکره با یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سابق این تیم برای بازگشت به پرسپولیس داد و پس از آن نیز یحیی گل‌محمدی تأکید کرد از بازگشت این بازیکن استقبال می‌کند.

لوکادیا که پس از جدایی از پرسپولیس به لیگ چین رفته، فصل گذشته عملکرد نسبتاً موفقی در این لیگ داشت و حالا پیشنهادات حدود یک میلیون دلاری از لیگ چین دارد. علاوه بر این موضوع این مهاجم هلندی پیشنهادات بیش از یک میلیون دلاری از لیگ امارات نیز داشته که به دلیل رضایتش از شرایط زندگی در چین با آن مخالفت کرده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد لوکادیا حتی در صورتی که برای بازگشت به پرسپولیس تمایل داشته باشد، درخواست رقمی حدود یک‌ونیم میلیون دلار دلار برای هر فصل دارد که این موضوع کار سرخپوشان را بسیار سخت خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت از لوکادیا این بازیکن را به پرداخت ۳۲۴ هزار دلار به سرخپوشان محکوم کرده اما با در نظر گرفتن این مبلغ هم باید بیش از یک میلیون دلار برای حضور لوکادیا در پرسپولیس هزینه کند که در شرایط مالی کنونی این باشگاه کمی بعید به نظر می‌رسد.

درآمدزایی-در-ورزش

تعیین بودجه برای خرید باشگاه های فوتبالی

تعیین بودجه برای خرید باشگاه‌های فوتبالی فرآیند پیچیده‌ای است که باید عوامل متعددی را در نظر گرفت. بودجه‌ای که برای چنین خریدی اختصاص داده می‌شود باید هزینه‌های گوناگون را پوشش دهد، از جمله قیمت خرید باشگاه، هزینه‌های اداری و عملیاتی، دستمزد بازیکنان و کادر فنی، هزینه‌های بهبود و نگهداری زیرساخت‌ها، هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات و احتمالاً بدهی‌های موجود باشگاه.

علاوه بر ارزش کنونی باشگاه، باید پتانسیل درآمدزایی آینده باشگاه، مانند حقوق پخش تلویزیونی، فروش بلیت‌ها، محصولات تجاری و اسپانسرشیپ‌ها، را نیز در نظر گرفت. تجزیه و تحلیل دقیق مالی، ارزیابی دقیق از وضعیت مالی باشگاه و بازار هدف، و بررسی ریسک‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از اهمیت بالایی برخوردار است تا اطمینان حاصل شود که بودجه تعیین شده منطقی و کارا باشد.

مشاوره با متخصصان مالی و ورزشی، به‌ویژه کسانی که تجربه در خرید و فروش باشگاه‌های ورزشی دارند، می‌تواند در فرایند تعیین بودجه و ارزیابی سودمندی سرمایه‌گذاری بسیار کمک‌کننده باشد. این موارد باید همگی در یک برنامه کسب‌وکار جامع و دقیق در نظر گرفته شوند تا سرمایه‌گذاران بتوانند یک تصمیم عاقلانه بگیرند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها