|
کدخبر: 313693

لوکادیا / پرسپولیس / گل محمدی

چشمک ستاره اروپایی به پرسپولیس

مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس دنبال دریافت پول برای بازگشت به این تیم در نقل و انتقالات زمستان سال جاری است.

فوتبال چشمک ستاره اروپایی به پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس پس از دریافت حکم فیفا مبنی بر محکومیت یورگن لوکادیا در جدایی غیر قانونی از این تیم در فصل گذشته منتظر اقدام قانونی مهاجم هلندی پیشین خود مبنی بر بازگرداندن ۳۲۴ هزار و ۲۰۰ دلار به حساب باشگاه پرسپولیس بابت فسخ غیرقانونی قرارداد خود است.

لوکادیا برای گرفتن رضایت از پرسپولیس تمایل خود برای بازگشت به این باشگاه را نشان داده است اما برای عقد قرارداد مجدد با سرخ‌ها پیشنهاد مبلغ جدید دارد که در صورت حضور در این تیم باید دریافت کند.

از سوی دیگر با وجود اینکه پرسپولیس با مشکل گلزنی دست و پنجه نرم می‌کند همچنان یحیی گل محمدی هیچ اسمی را به باشگاه برای جذب در نیم فصل اعلام نکرده است. ضمن اینکه نوع جدایی لوکادیا در فصل گذشته که یک روز مانده به برگزاری دربی رفت پایتخت مقابل استقلال تهران بود هواداران این تیم را دلسرد کرده است تا ابهام درباره حضورش در پرسپولیس وجود داشته باشد.

امیرعلی حسینی معاون بین‌الملل باشگاه پرسپولیس که از سوی رضا درویش مسئول پیگیری قرارداد با اوست هنوز به توافق لازم برای بازگرداندن او نرسیده است و حاضر به پذیرش شرط لوکادیا برای صرف‌نظر پرسپولیس از شکایتش نیز نشده است تا بازگشت او به جمع سرخپوشان کمی دورتر از واقعیت باشد.

منبع: شمانیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها