|
کدخبر: 295403

یک گزینه خارجی در لیست پرسپولیس

خرید یک مهاجم ششدانگ اولویت اصلی پرسپولیس برای جذب بازیکن است، چرا که بعد از جدایی یورگن لوکادیا دو مهاجم خارجی دیگر یعنی شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا دور از حد انتظار بوده‌اند.

فوتبال یک گزینه خارجی در لیست پرسپولیس

پرسپولیس در حالی به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید که این تیم بهترین خط دفاع لیگ را به لطف حضور بیرانوند در درون دروازه و مدافعان خوب بدست آورد. با این حال مهاجمان پرسپولیس به غیر از لوکادیا فروغ چندانی در این فصل نداشتند. بهترین گلزنان این فصل پرسپولیس گئورگی گولسیانی و مهدی ترابی بودند که اولی مدافع میانی و دومی هم یک وینگر است. پرسپولیس در سال‌های گذشته هم بعد از رفتن طارمی و علیپور در خط حمله مشکل داشت و نیاز به جذب یک فوروارد گلزن و چارچوب شناس در این تیم حس می‌شد.

نیازی که با خرید لوکادیا برطرف شد و این گلزن قهار هلندی در چند بازی که برای پرسپولیس به میدان رفت نشان داد چه مهاجم ششدانگی است و موفق شد ۶ گل هم برای تیمش در ۹ بازی به ثمر برساند. بعد از جدایی لوکادیا بار گلزنی پرسپولیس به دوش مدافعان و هافبک‌ها افتاد و نفراتی چون عبدی، آل کثیر، پریرا و دیاباته روی هم ۵ گل به ثمر رساندند که آمار خوبی نیست.

عبدی با پرسپولیس قرارداد دارد و آل کثیر هم با توجه به عملکرد خوبش و تاثیرگذاری که داشت احتمالا فصل بعد هم در پرسپولیس توپ خواهند زد. با این حال دو مهاجم خارجی این تیم یعنی دیاباته و پریرا به احتمال فراوان از پرسپولیس جدا خواهند شد.

به این ترتیب پرسپولیس نیاز دارد که حتما یک مهاجم باکیفیت جذب کند. با توجه به اینکه قطعا مهاجمان داخلی نمی‌توانند نیاز پرسپولیس را در این پست برطرف کنند، این باشگاه به دنبال خرید یک مهاجم خوب خارجی خواهد رفت تا خط حمله خودش را تقویت کند. مهاجمی که در حد لوکادیا باشد و بتواند گره از کار پرسپولیس باز کند.

منبع: خبر ورزشی
  • ناشناس ارسالی در

    این دو بازیکن در حد پوشیدن تیم پرافتخار پرسپولیس نیستند و دلارها به تیم محبوب تح میل کردند

  • ناشناس ارسالی در

    گفته شده که با میچی باتشوایی بلژیکی مهاج م فنر باغچه ترکیه صحبتهایی شده

  • بهروز ارسالی در

    اصلا قبل از همه عبدی و باید بفروشن

  • عشق پرسپولیس ارسالی در

    خدایی شهاب زاهدی رو بگیرن خیلی عالی و گلزن و متعصب و پرسپولیسی

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا بازیکنان سرعتی برای تیم بخرید تا تی مهای استقلال وپرسپولیس پیشرفت کنند ودر م قابل تیمهای اسیایی برنده بشن.واز حیثیت م لت ایران دفاع کنند

  • سامی ارسالی در

    به‌نظر‌من‌تیم‌پرسپولیس‌اگربه‌عیسی‌الثکیر‌وعبدی‌اعتماد‌بکنند‌‌مهاجم‌خوب‌هستند

ارسال نظر