|
کدخبر: 296864

توافق پرسپولیس با یک ستاره گلزن

باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم اروپایی که سابق آقای گلی لیگ ولز رو در کارنامه داره درحال مذاکره است.

فوتبال توافق پرسپولیس با یک ستاره گلزن

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود برای فصل جدید لیگ برتر و همچنین حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان اروپا به دنبال جذب یک مهاجم ششدانگ است.

آنها فصل پیش لوکادیا هلندی را جذب کردند و این مهاجم عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داد اما مهاجم سابق برایتون یکدفعه از ایران خارج شد و قراردادش را با پرسپولیسی‌ها لغو کرد.

مدیران پرسپولیس برای جایگزینی لوکادیا با لئاندرا پریرا قرارداد امضا کردند اما این مهاجم برزیلی کیفیت لازم را نداشت و حالا آنها به دنبال جذب یک مهاجم گلزن هستند.

مک-مانوس

گفته می‌شود مدیران پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود با دکلان مک‌مانوس مهاجم اسکاتلندی به توافق رسیدند. این مهاجم ۱۸۰ سانتی متری نیوسِینتس بازی می‌کند و در دو سال اخیر در ۵۱ بازی ۵۰ گل به ثمر رسانده است. او همچنین فصل گذشته آقای گل لیگ ولز شد.

منبع: خبر ورزشی
  • کایولوکاس ارسالی در

    هرکسی ازاشخاص بالابه باشگاه شیاطین سرخ آ سیابیایدقدمش به روی چشم علاقمندان به تیم 😍

  • احمد ارسالی در

    میگم پنجاب پاکستان و تخار افغانستان هم ب یشترین قهرمانی در کشورشان دارند ،تا حالا چندنفر نامش و شنیده اید ،هیچی:چرا، چون تا حالا قهرمان آسیا نشده اند دقیق مثل لن گ ایران تازه اونها بدون کمک داوران و فد راسیون هم قهرمان شدند نه مثل لنگ تهران ک ه با کمک داوران و فدراسیون و پولهای زیر میزی

    • محسن ارسالی در

      احمد کشاورز فقط تو چرت میگی کیسه کش

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها