|
کدخبر: 297618

جدایی دو بازیکن رئال قطعی شد

آندری لونین و آلوارو اودریوسولا جدا شده‌های بعدی رئال مادرید در تابستان خواهند بود.

فوتبال جدایی دو بازیکن رئال قطعی شد

لونین و اودریوسولا قطعا فصل بعد جایی در فهرست رئال نخواهند داشت و این دو از قبل به دنبال پیدا کردن یک تیم دیگر برای خود هستند. لونین که در تابستان ۲۰۱۸ به رئال پیوست و یک سال بعد در رقابت‌های یورو ۲۰۱۹ جوانان با اوکراین خوش درخشید، در سال‌های اخیر نتوانست مطابق انتظارات کار کند و فصل قبل که در چندین بازی به دلیل مصدومیت تیبو کورتوا درون دروازه رئال قرار گرفت، متزلزل ظاهر شد. رئال قصد دارد داوید سوریا، گلر ختافه، را جانشین او کند. به لونین که تا ۲۰۲۴ قرارداد دارد، اعلام شده خبری از تمدید نیست و گلر اوکراینی باید راهی تیمی دیگر شود.

اودریوسولا نیز که از سال ۲۰۱۸ در عضویت رئال قرار دارد و در این مدت برای بایرن و فیورنتینا نیز به صورت قرضی بازی کرده، تنها یک سال دیگر قرارداد دارد و فصل گذشته در ۶ بازی تنها ۹۲ دقیقه در میدان بود. او از این حیث بیست و چهارمین بازیکن رئال مادرید بود.

 اودریوسولا خوب می‌داند که جایی در ایده‌های کارلو آنچلوتی ندارد و این آخرین فرصت رئال برای به دست آوردن پول از انتقال او خواهد بود. هر دو طرف راضی به قطع همکاری هستند و اودریوسولا به زودی تیم بعدی خود را انتخاب خواهد کرد.

لازم به ذکر است که تا به اینجا مارکو آسنسیو، کریم بنزما، ادن هازارد و ماریانو رسما از رئال مادرید جدا شده‌اند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها