|
کدخبر: 316106

پرسپولیس / نقل و انتقالات

یک هافبک جدید در لیست پرسپولیس

یکی از بازیکنان پرسپولیس که طی روزهای اخیر بحث جدایی‌اش در نقل و انتقالات زمستانی مطرح بوده سینا اسدبیگی است.

فوتبال یک هافبک جدید در لیست پرسپولیس

سینا اسدبیگی هافبک تدافعی پرسپولیس که در این فصل خیلی کم به میدان رفته و در بازی‌های اخیر حتی دقایق کوتاهی در ترکیب تیمش قرار نگرفته شاید در نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شود.

البته فعلا هیچ درخواستی از سوی این بازیکن مبنی بر اعلام جدایی و درخواست رضایتنامه مطرح نشده و یحیی گل‌محمدی هم اظهار نظری در این خصوص نکرده است.

با این وجود باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی حتی در صورت درخواست اسدبیگی با جدایی او قطعا مخالفت خواهند کرد چرا که برای این تصمیم شان یک دلیل مهم دارند.

معافیت موقت میلاد سرلک هافبک میانی سرخ‌ها در ماه اسفند امسال به پایان خواهد رسید و دیگر قابل تمدید نیست .این یعنی که دو ماه دیگر یحیی و کادرش یکی از هافبک‌های میانی خود را به دلیل سرباز شدن از دست خواهند داد و جای او در تیم خالی می‌شود.با این حساب گل‌محمدی به هیچ وجه راضی به جدایی اسدبیگی نخواهد بود و این بازیکن باید در کنار ریگی آن پست را پر کنند.

سرباز شدن میلاد سرلک در اسفند ماه می‌تواند یکی از معضلات بزرگ یحیی گل‌محمدی در دو ماه پایانی فصل جاری باشد و شاید باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی ضمن حفظ سینا اسدبیگی دنبال هافبک میانی دیگری هم در نقل و انتقالات زمستانی باشند.

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها