|
کدخبر: 315844

نقل و انتقالات / بارسلونا

وینگر تکنیکی بارسا رفتنی شد

بر اساس گزارش منتشر شده توسط اسپورت، باشگاه بارسلونا تمایلی به ادامه همکاری با رافینیا نداشته و در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، انتقال او را به تیم دیگری در نظر خواهد گرفت.

فوتبال وینگر تکنیکی بارسا رفتنی شد

آمارها بیانگر آن هستند که رافینیا در سه ماه گذشته در هیچ یک از مسابقات به نمایندگی از بارسلونا گلی به ثمر نرسانده است. وی در مجموع ۱۴ بازی را بدون اینکه گلی بزند پشت سر گذاشته و همین امر توجه طرفداران باشگاه را به طور جدی به خود جلب کرده است.

عملکرد ضعیف خط حمله بارسلونا در استفاده از موقعیت‌های گل ایجاد شده در این تیم باعث شده که آنها با مشکلات بسیاری مواجه شوند و حالا انتقادهای زیادی متوجه بازیکنان هجومی این تیم شده است.

رافینیا با گذشت بیش از یک سال از قراردادش، نتوانسته بارسا را ​​متقاعد کند. این برزیلی در هر بازی تلاش می‌کند، اما سهم گل‌ها و پاس گل‌های او بسیار کمتر از چیزی است که از او انتظار می‌رفت.

به گزارش روزنامه اسپورت، بارسلونا به شرط رسیدن یک پیشنهاد مالی خوب، از جدایی رافینیا استقبال خواهد کرد. یک تیم بزرگ عربستان و منچستر یونایتد به دنبال این بازیکن هستند و بارسا حاضر است او را بفروشد.

اسپورت همچنین نوشته است که این وینگر برزیلی نمی‌خواهد از بارسا برود زیرا می‌خواهد خودش را هر طور شده ثابت کند اما در نهایت شاید جدایی را به سود خود ببیند و نظرش را عوض کند.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها