|
کدخبر: 314064

جام ملت‌های آسیا / پرسپولیس / تیم ملی

خبر خوش برای ملی پوشان پرسپولیس / ژنرال تصمیمش را گرفت

به نظر می‌رسد سهمیه پرسپولیس در تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا تا حد زیادی قطعی شده است.

فوتبال خبر خوش برای ملی پوشان پرسپولیس / ژنرال تصمیمش را گرفت

فدراسیون فوتبال تاریخ بعضی از بازی‌های پرسپولیس در دی ماه را عوض کرد و در توضیح این مسئله نوشت زمان‌های مذکور با استناد به لیست تیم ملی مشخص شده است و در صورت تغییر فهرست مردان مورد نظر امیر قلعه‌نویی، احتمال متفاوت شدن برنامه مورد نظر هم وجود دارد.

در واقع با توجه به اینکه طبق روال عادی تورنمنت‌های بین‌المللی یک فهرست ۴۰ الی ۵۰ نفره برای دبیرخانه مسابقات ارسال شده و از داخل آنها لیست نهایی برگزیده می‌شود، حالا دیگر می‌توان گفت تکلیف ملی‌پوشان پرسپولیس در قطر ۲۰۲۳ تا حد زیادی مشخص شده است. سازمان لیگ برنامه بازی‌های پرسپولیس قبل از جام ملت‌ها را اعلام کرده ولی اگر تعداد ملی‌پوشان این تیم برای اردوی پایانی قبل از جام ملت‌ها افزایش پیدا کند، هیچ بعید نیست که همین بازی‌ها هم طبق قانون لغو شود.

با توجه به برایند اولیه از همین حالا می‌توان گفت امیر قلعه‌نویی می‌خواهد علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان و مهدی ترابی را از پرسپولیس در زمستان امسال به جام ملت‌ها ببرد و این نفرات اگر اتفاق خاصی رخ ندهد از همین حالا انتخاب شده‌اند ولی باید منتظر بمانیم و ببینیم سرمربی تیم ملی تعداد شاگردان پرسپولیسی خودش را برای جام ملت‌های ۲۰۲۳ افزایش خواهد داد یا نه؟ امیر به هر سه بازیکن مذکور اعتقاد فراوانی دارد و این مسئله به ویژه در مورد بیرانوند به وضوح قابل مشاهده است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها