|
کدخبر: 312942

لیگ برتر / منچستریونایتد / تن هاخ

یک گزینه عجیب برای جانشینی تن‌هاخ/ منچستری ها کلافه شدند!

سم آلردایس در کنار سرالکس فرگوسن به تماشای بازی منچستریونایتد و لوتون نشست و هواداران بر این باورند که او به جای تن‌هاخ به اولدترافورد خواهد آمد.

فوتبال یک گزینه عجیب برای جانشینی تن‌هاخ/ منچستری ها کلافه شدند!

پس از آن که سم آلردایس در جایگاه کنار سر الکس فرگوسن دیده شد، هواداران منچستریونایتد به شوخی گفتند که ممکن است سرمربی افسانه‌ای لیگ برتری به جای اریک تن‌هاخ بیاید.

به نظر می‌رسید آلردایس مهمان افتخاری باشد زیرا بهترین صندلی در کنار موفق‌ترین سرمربی منچستریونایتد به او داده شد. آلردایس شاهد پیروزی ۱-۰ یونایتد مقابل لوتون بود در حالی که تن‌هاخ تحت فشار زیادی برای برد بود تا بتواند شغلش را حفظ کند. طرفداران معتقد بودند که او از تماشای بازی کسل‌کننده منچستریونایتد خسته شده بود.

یکی از طرفداران در کنار عکسی از آلردایس در حال خمیازه کشیدن نوشت: «سم آلردایس حوصله‌اش سر رفته»، دومی اضافه کرد: «خیلی بد است که حتی آلردایس هم موقع تماشای بازی‌ات خمیازه بکشد»، سومی گفت: «آنها از سبک بازی تن‌هاخ خسته شده‌اند»، و نفر چهارم اعلام کرد: «او به یونایتد می‌آید».

سم آلردایس فصل گذشته مربی لیدزیونایتد بود. او وارد میدان شد تا تیم در معرض خطر سقوط را نجات دهد، اما نتوانست جلوی افت آنها را بگیرد. او اکنون بدون باشگاه است. آلردایس بیشتر برای حضور در بولتون، وست بروم، نیوکاسل، کریستال پالاس، اورتون و ساندرلند شناخته شده است. او به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس چندان خوش‌شانس نبود و تنها هدایت دو بازی را در دست داشت. اما هر دو بازی را برد و از نظر نسبت پیروزی موفق‌ترین سرمربی تاریخ انگلیس است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها