|
کدخبر: 311610

جنگ در اردوی سرخپوشان علنی شد!

بازیکنان منچستریونایتد از تصمیمات تاکتیکی اریک تن‌هاخ، سرمربی این دو تیم، پس از شکست برابر منچسترسیتی ناراضی هستند.

فوتبال جنگ در اردوی سرخپوشان علنی شد!

منچستریونایتد این هفته در دربی شهر منچستر به مصاف منچسترسیتی رفت و با سه گل برابر این تیم شکست خورد.

تن‌هاخ در چند هفته اخیر با انتقادهای بسیاری روبرو شده است. عملکرد ضعیف منچستریونایتد و شروع بد آنها در فصل جدید باعث شده که فشار زیادی روی کادر فنی و بازیکنان این تیم باشد و شرایط روز به روز برای آنها دشوارتر شود.

پیش از این و خصوصا در قضیه جیدون سانچو به وضوح گفته شده بود که تمامی بازیکنان این تیم همچنان به این مربی هلندی اطمینان دارند و از او حمایت می‌کنند اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط کمی متفاوت پیش رفته است.

روزنامه انگلیسی سان خبر داده که بازیکنان یونایتد حالا تردید بسیاری درباره توانایی سرمربی این تیم برای تغییر شرایط در دیدارهای سخت و در زمانی که آنها از حریف عقب هستند دارند و معتقد هستند که او قادر به گرفتن تصمیمات کلیدی در این لحظات نیست.

اریک-تنهاخ

در این خبر تاکید شده که بازیکنان یونایتد تصمیم او برای استفاده از ویکتور لیندلوف در پست دفاع چپ به جای سرخیو رگیلون را زیر سوال برده‌اند و همچنین با استفاده از برونو فرناندز در مناطق کناری زمین هم موافق نیستند.

این موضوع ممکن است در هفته‌های آینده برای تن‌هاخ دردسرساز شود و کار او را به شکل قابل توجهی در این تیم دشوار کند و حتی منجر به برکناری او از سمتش در منچستریونایتد شود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها