|
کدخبر: 308592

تن‌هاخ در یک قدمی اخراج

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، مسیری را در پیش گرفته که باعث اخراج اوله گونار سولسشر شده بود.

فوتبال تن‌هاخ در یک قدمی اخراج

منچستریونایتد شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان گالاتاسرای بود و با نتیجه ۲-۳ برابر این تیم شکست خورد.

آنها در حالی در این دیدار شکست خوردند که در بازی اول برابر بایرن مونیخ هم بازنده میدان بودند و حالا کارشان برای صعود به مرحله بعدی بسیار دشوار به نظر می‌رسد و فشارها بیش از پیش بر این تیم افزایش پیدا خواهد کرد.

شیاطین سرخ پیش از این بازی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر برابر کریستال پالاس هم شکست خورده بودند و این یعنی که پس از اکتبر و نوامبر ۲۰۲۱ برای اولین بار است که در دو بازی متوالی خانگی بازنده از زمین بیرون می‌آیند.

آنها در سال ۲۰۲۱ با پنج گل برابر لیورپول و با دو گل مقابل منچسترسیتی در اولدترافورد شکست خوردند و این دو بازی آخر خانگی بود که سولسشر پیش از اخراجش به عنوان سرمربی یونایتد در آنها حضور داشت.

او در حالی اخراج شد که یونایتد تنها یک بازی از هفت بازی آخرش را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی قرار داشت. شاگردان تن‌هاخ در حال حاضر در جایگاه دهم قرار دارند.

این تیم حالا باید در خانه به مصاف برنتفورد برود، در زمین شفیلد یونایتد مهمان این تیم باشد و در لیگ قهرمانان در اولدترافورد از کپنهاگن میزبانی کند و این سه بازی اهمیت بسیار زیادی در تعیین سرنوشت این مربی هلندی خواهند داشت که شایعات بسیاری درباره ادامه حضورش روی نیمت یونایتد به گوش می‌رسد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها