|
کدخبر: 311608

اسنپ کار دست پرسپولیس داد!

سرپرست معاونت حقوقی پرسپولیس، در مورد کسر یک امتیاز از این تیم توضیح داد.

فوتبال اسنپ کار دست پرسپولیس داد!

پرسپولیس در این فصل بعد از سپاهان به دومین تیمی تبدیل شد که به دلیل قوانین جدید نقل و انتقالات کسر امتیاز را تجربه کرد. تنها تخلف سرخ‌ها قبول مالیات گئورگی گولسیانی بود و حالا این پرونده به استیناف رفته است.

حسین دوام، سرپرست معاونت حقوقی پرسپولیس، در برنامه فوتبال برتر در این خصوص توضیح داد: جایگاه ارکان قضایی باید حفظ شود اما ضمن احترامی که دارم، آن یک امتیاز با توجه به کسر ۴ امتیاز سپاهان صورت گرفت. بحث وسیله نقلیه گولسیانی و مالیاتش مطرح بود. اصطلاح لاتینی که در قرارداد به کار بردیم همان ماده ۲۶۷ ماده مدنی، یعنی قائم مقامی تلقی می‌شود.

او در مورد رفتن پرونده به استیناف بیان کرد: ما به کمیته استیناف پرونده را بردیم و با دقتی که قضات محترم و افراد آگاهی که در کمیته استیناف دارند، این رای نقض می‌شود. ما به دلیل پرداخت هزینه اسنپ، آب و برق و اجاره یک بازیکن محکوم به کسر امتیاز نباید بشویم چون مالیات مربوط به خودش است. اصلا جریمه مادی ۱۰ میلیارد را متوجه نمی‌شوم‌ چون حداکثر سیصد میلیون پیش‌بینی شده است و این را هم بررسی می‌کنیم

منبع: ورزش۳
  • ناشناس ارسالی در

    ممکن است به علت استفاده از دستمال
    توالت در سرویس بهداشتی از پرسپولیس بازهم امتیاز کسر کنند تا قهرمانی تکرار نشود و لی تخلفات سپاهان و استقلال زیاد اهمیتی ن دارند.مهم میزان دشمنی با تیم مردمی پرسپو لیس است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها