|
کدخبر: 298099

درخواست عجیب پرسپولیسی سابق

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، بودجه این باشگاه باید بیشتر از تیم‌های دیگر باشد.

ورزش درخواست عجیب پرسپولیسی سابق

بهنام طاهرزاده درباره شرایط پرسپولیس برای حضور در فصل جدید گفت: مهمترین دغدغه هواداران و بازیکنان ماندن یا جدایی یحیی گل‌محمدی بود که خوشبختانه مصاحبه ایشان نشان داد که او قصد ماندن در پرسپولیس را دارد. یحیی یک مربی کارنامه‌دار و کاربلد است و می‌تواند تعداد قهرمانی‌هایش را در پرسپولیس بیشتر کند و حضوری طولانی‌مدت در این تیم داشته باشد به شرط اینکه ابزارهای لازم را در اختیار او قرار دهند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: جدا از لیگ برتر، حالا مهمترین دغدغه هواداران پرسپولیس موفقیت در آسیاست و آنها دیگر به قهرمانی در لیگ برتر راضی نیستند. من معتقدم بودجه پرسپولیس باید بیشتر از بقیه تیم‌ها باشد، چون این تیم قرار است در لیگ قهرمانان حضور پیدا کند و تعیین سقف بودجه برای پرسپولیس به هیچ عنوان منطقی نیست.

وی همچنین یادآور شد: ما نمی‌توانیم هیچ وقت بازیکنانی مثل رونالدو یا بنزما را بیاوریم، ولی وزارت ورزش باید دست باشگاه را باز بگذارد تا پرسپولیس حداقل دو سه بازیکن خارجی باکیفیت جذب کند. اینکه برای پرسپولیس محدودیت بگذارند، اصلاً درست نیست، چون این تیم می‌خواهد از اعتبار فوتبال ایران در آسیا دفاع کند. 

طاهرزاده در پایان تصریح کرد: من همیشه دوست داشتم گواردیولا با منچسترسیتی قهرمان اروپا شود که این اتفاق رخ داد. حالا هم دوست دارم پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی قهرمان آسیا شود. این آرزوی من است که امیدوارم به آن برسم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها