|
کدخبر: 310930

مهاجم قرمزها مصدوم شد!

گابریل ژسوس، ستاره آرسنال، با خطر دوری طولانی مدت از میادین روبرو شده است.

فوتبال مهاجم قرمزها مصدوم شد!

آرسنال شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف سویا رفت و موفق شد این تیم را در ورزشگاه خانگی‌اش با نتیجه ۱-۲ شکست دهد.

ژسوس ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد پاس گل اول تیمش را برای گابریل مارتینلی ارسال کند و گل دوم این تیم را هم وارد دروازه حریف کرد تا نقش مهمی را در کسب سه امتیاز ارزشمند این دیدار ایفا کرده باشد.

اما شرایط برای او به همین شکل خوب پیش نرفت و این بازیکن در دقیقه ۸۱ در حالی که به نظر می‌رسید احساس درد زیادی دارد از زمین بازی بیرون رفت تا هواداران آرسنال را به شدت نگران کرده باشد.

میکل آرتتا هم در نشست خبری پس از بازی اعلام کرد که این ستاره برزیلی دچار مصدومیت شده و حتی مدعی شد که این اتفاق باعث شده که شیرینی کسب این پیروزی مهم برای آنها کمتر شود تا نشان دهد که مشکل او جدی است.

رسانه‌های انگلیسی معتقد هستند که مشکل ژسوس ممکن است جدی باشد و او برای مدتی از میادین دور باشد و این خبر خوبی برای آرسنال نیست. گفته می‌شود که مصدومیت او از ناحیه همسترینگ است و باید منتظر جواب اسکن برای تعیین وضعیت نهایی او ماند.

با این حال، این بازیکن پس از پایان بازی در گفتگو با تی ان تی اسپورت اظهار داشت: «من احساس درد داشتم. باید ببینیم شرایط به چه صورت پیش خواهد رفت. چند آزمایش با فیزیوتراپ تیم دادم اما به نظر نمی‌رسد مشکل بزرگی باشد. احتمالا فردا باید اسکن بدهم و می‌توانم تا حد زیادی با قطعیت بگویم که مشکل خاصی نیست.»

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها