|
کدخبر: 298942

مشکل عجیب آرسنال برای صید بزرگش

دکلان رایس در آستانه پیوستن به آرسنال است اما احتمالا در این تیم اجازه پیدا نمی‌کند پیراهن محبوب شماره ۴۱ خود را بپوشد.

فوتبال مشکل عجیب آرسنال برای صید بزرگش

آرسنال به زودی با پرداخت ۱۰۵ میلیون پوند، دکلان رایس را به عنوان گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه به خدمت خواهد گرفت؛ اما احتمالا به او اجازه نمی‌دهد شماره ۴۱ را که سال‌ها در وستهم به تن داشت، بپوشد.

البته این مسئله فقط مخصوص رایس نیست و کلا آرسنال به هیچکس اجازه نمی‌دهد به جز شماره‌های اصلی، شماره‌ دیگری را به تن کند. برای نمونه، این اتفاق در مورد الکس آیووبی افتاد و اجازه پیدا نکرد شماره ۴۵ را بگیرد و در عوض شماره ۱۷ را به تن کرد.

آیووبی سال ۲۰۲۰ در یک لایو اینستاگرامی گفت: «راستش من عاشق ۴۵ بودم، این شماره را از تیم جوانان آرسنال داشتم اما در تیم بزرگسالان به من گفتند شماره‌ام را تغییر دهم و یک شماره اصلی را انتخاب کنم. شماره اصلی که در دسترس بود، ۱۷ بود و من هم آن را انتخاب کردم.»

سال گذشته دکلان رایس هم فاش کرد چرا شماره ۴۱ را به تن می‌کند. او گفت: «این شماره‌ای بود که مسئول تدارکات در آکادمی به من داد. وقتی در تیم زیر ۲۳ ساله‌ها هستی، به تو شماره تیم اصلی را می‌دهند اما شماره‌های بالا به تو می‌رسد.» حالا هافبک تیم ملی انگلیس امیدوار است آرسنال در این زمینه برای او استثنا قائل شود و اجازه دهد شماره محبوبش را بپوشد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها