|
کدخبر: 310009

مصائب تیم ملی برای آبی‌های پایتخت؛

بدشانسی بزرگ نکونام / استقلال وارد چالش شد

ملی پوشان استقلال برای تقابل با هوادار یک چالش جدی را پیش روی خود می بینند. ملی پوشان این تیم به دلیل حضور در اردوی تیم ملی، نکونام را با یک مشکل جدی مواجه کردند.

فوتبال بدشانسی بزرگ نکونام / استقلال وارد چالش شد

حضور چند بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی موجب شده تا پیش از دیدار آتی این تیم با هوادار، کادر فنی آبی ها با یک چالش جدی دست و پنجه نرم کند. نکونام روی این نفرات تاثیرگذار برای کسب پیروزی برابر هوادار حساب باز کرده ولی دوری این مهره ها کار را برای سکان دار استقلال سخت کرده است.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ استقلال باید جمعه شب به مصاف هوادار برود و این در حالی است که کاروان تیم ملی کشورمان صبح چهارشنبه به تهران می‌رسد و قاعدتاً ملی‌پوشان استقلال نمی‌توانند عصر آن روز پا به پای سایر استقلالی‌ها تمرین سنگین انجام بدهند.

به این ترتیب جواد نکونام ملی‌پوشان خود را فقط در تمرین روز پنجشنبه در اختیار خواهد داشت و با توجه به اینکه آخرین تمرین قبل از مسابقه نیز خواهد بود، عملاً نمی‌تواند فشار چندانی به آنها بیاورد. حسین حسینی، روزبه چشمی، صالح حردانی و مهرداد محمدی ملی‌پوشان کنونی استقلال هستند که هم اکنون با امیر قلعه نویی در اردن حضور دارند.

تیم-ملی

تیم ملی سه‌شنبه شب در فینال تورنمنت اردن به مصاف قطر می‌رود و پس از آن به تهران باز می‌گردد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها