|
کدخبر: 309275

خبر خوش برای نکونام

با تلاش های مدیران باشگاه استقلال ویزای کار دو مربی اسپانیایی این تیم به زودی صادر می شود و آنها قبل از بازی با هوادار به ایران می آیند.

فوتبال خبر خوش برای نکونام

یوسو و آنتونی سوسا دو مربی اسپانیایی استقلال که مسئولیت بدنسازی و توانبخشی بازیکنان را در کادرفنی جواد نکونام برعهده داشتند، مدت زیادی است در ایران حضور ندارند.

آنها در تعطیلات لیگ برتر برای استراحت به اسپانیا رفتند اما به دلیل صادر نشدن ویزای کارشان نتوانستند برگردند و بیش از یکماه است در تمرینات استقلال شرکت نمی کنند. همین مساله سبب شد تا محمد نوازی دستیار دیگر نکونام در روزهای گذشته مسئولیت بدنسازی را برعهده بگیرد.

حالا در پی درخواست های مکرر جواد نکونام برای بازگشت این دو مربی اسپانیایی، مدیران باشگاه اقدامات موثری برای صدور ویزای کار آنها انجام داده اند.

بر اساس اعلام مدیریت استقلال به نکونام صدور ویزای کار یوسو و آنتونی در مراحل پایانی است و آنها قطعا به زودی و قبل از دیدار با هوادار به ایران برمی گردند و کار خود را از سر می گیرند.

بازگشت دو مربی بدنساز استقلال اتفاق خوبی برای جواد نکونام است؛ سرمربی استقلال امیدوار است وعده مدیران باشگاه درباره این دو مربی اسپانیایی هرچه زودتر محقق شود و آنها به تمرینات برگردند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها