|
کدخبر: 309905

ادعای درویش رد شد؛

توافق ستاره خارجی با پرسپولیس

مدافع خارجی روز گذشته در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرده و بابت پرداخت مالیاتش با این باشگاه به توافقات جدیدی دست یافته است.

فوتبال توافق ستاره خارجی با پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تقریبا هفته گذشته بود که طی حکمی باشگاه پرسپولیس را به خاطر برعهده گرفتن مالیات قرارداد گولسیانی و همچنین هزینه‌های اقامت او در ایران بدون رقم مشخص در قرارداد که خلاف آیین‌نامه نقل و انتقالات بوده با جریمه سنگین مالی ۱۰ میلیارد تومانی و همچنین کسر یک امتیاز، جریمه کرد.

این حکم واکنش‌های تندی را از سوی باشگاه پرسپولیس به همراه داشت و حتی رضا درویش ابتدا مدعی شد پرداخت مالیات گولسیانی برعهده خودش بوده و کمیته انضباطی در صدور حکم دچار اشتباه شده است. اما در همین راستا گولسیانی روز گذشته در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرده و بابت پرداخت مالیاتش با این باشگاه به توافقات جدیدی دست یافته است. اتفاقی که نشان می‌دهد اظهارات مدیران و وکیل باشگاه درمورد پرداخت مالیات گولسیانی توسط خودش چندان با واقعیت همراه نبوده، در غیر این صورت دلیلی نداشت توافقی جدید با این بازیکن در محل باشگاه اتفاق بیفتد.

به‌هرحال این توافق به دست آمد و پرسپولیس مجبور شد قرارداد گولسیانی را اصلاح کند. ضمن این‌که باشگاه تا روز گذشته مهلت داشت به حکم کمیته انضباطی اعتراض کند که رسما این کار از سوی این باشگاه انجام شد تا کمیته استیناف تکلیف ماجرا را روشن کند.

منبع: فرهیختگان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها