|
کدخبر: 298649

ستاره گلزن پرسپولیس هوایی شد؟

۶ گل زده در لیگ برتر که دو گل آن دبل مقابل استقلال در دربی بود، گئورگی گولسیانی را تبدیل به یکی از محبوب ترین بازیکنان فعلی پرسپولیس کرده است.

فوتبال ستاره گلزن پرسپولیس هوایی شد؟

مدافع ملی پوش گرجستانی هنوز قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرده و برهمین اساس شایعات مختلفی در این رابطه به گوش می‌رسد.

گئورگی گولسیانی اما با انتشار پستی در فضای مجازی توضیحاتی درباره روند تمدید قرارداد خود ارائه کرد و نوشت: به دلیل علاقه زیاد (هواداران) تصمیم گرفتم یک توضیح کوچک درباره شرایط فعلی بدهم. چند روز پیش باشگاه درباره خواسته‌های من برای تمدید قرارداد از من سؤال کرد.

من هم پیشنهاد نهایی خودم را در قالب یک نامه به باشگاه ارسال کردم، نامه‌ای که در آن شرایط فعلی باشگاه را هم در نظر گرفتم. همچنان هم منتظر پاسخ باشگاه پرسپولیس هستم. در عین حال تمام پیشنهادات خارجی را که دریافت کردم، به طور موقت روی میز نگه داشتم، چون پرسپولیس برای من اولویت، غرور و بیشتر از یک تیم است. امیدوارم توانسته باشم شرایط موجود شفاف را توضیح دهم. از توجه و حمایت شما سپاسگزارم.

گولسیانی اشاره کرده پیشنهادات خارجی خود را به صورت موقت (تأکید می‌کنیم موقت!) روی میز نگه داشته است. اگر باشگاه پرسپولیس هر چه زودتر با مدافع گرجی به توافق نرسد چه بسا او راهی یک کشور خارجی خواهد شد.

گفته می‌شود پیشنهاد رسیده به گولسیانی از لیگ ستارگان قطر و تیمی است که فصل گذشته بازیکن ایرانی در اختیار داشته است!

نکته دیگر آن که گولسیانی اشاره ای به پیشنهادات داخلی یا رقیبان پرسپولیس نکرده است. او پیشنهادی منهای پرسپولیس از لیگ برتر ایران ندارد یا اینکه در کشورمان قصد دارد فقط برای پرسپولیس توپ بزند؟!

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها