|
کدخبر: 309454

اسپانسر جدید آماده انفجار بمب شد؛

الماس فوتبال ایران در راه استقلال

بازگشت ستاره سابق استقلال این روزها بدل به یکی جذاب ترین شایعات شده است. سرمربی آبی ها چراغ سبز خود را به این انتقال نشان داده اما خطیر هنوز نسبت به این موضوع موضع گیری نکرده است.

فوتبال الماس فوتبال ایران در راه استقلال

مدیر عامل باشگاه استقلال در برنامه تلویزیونی شب‌های فوتبالی به مسائل مختلف از ریزترین تا بزرگترین اتفاقات ماه‌های اخیر باشگاه پرداخت الی یک موضوع.

بحث بازگشت مهدی قایدی یکی از اهداف مهم علی خطیر در برنامه‌های پیش روی این مدیر تازه وارد باشگاه استقلال است.

بیشتر بخوانید

دلیل جدایی ۲ ستاره استقلال فاش شد

از افراد نزدیک به کادر مدیریتی باشگاه استقلال خبردار شدیم او از همین حالا در نظر دارد تا در صورت امکان در پایان فصل لیگ برتر جاری مهدی قایدی را به استقلال برگرداند. ظاهراً صحبت‌هایی هم در این زمینه با این بازیکن و مدیر برنامه‌های او صورت گرفته تا در صورت امکان از ماه‌های پایانی فصل جاری لیگ برتر امارات، مقدمات انتقال قرضی دوباره قایدی به استقلال فراهم شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که جواد نکونام نیز در این رابطه با خبر بوده و از این موضوع استقبال کرده است اما همه چیز به شرایط مالی باشگاه استقلال، حمایت اسپانسر جدید این مجموعه و تمایل مهدی قایدی برای بازگشت به استقلال بستگی دارد.

جواد-نکونام1

چراغ سبز نکو به این انتقال

گفته می‌شود اسپانسر جدید استقلال در ارتباط با این موضوع اعلام آمادگی کرده و ظاهراً از طرف علی خطیر و حامی مالی‌اش مشکلی برای موضوع وجود ندارد. قایدی هم بارها ابراز تمایل کرده بود که در استقلال به فوتبالش ادامه بدهد.

مهدی قایدی در ابتدای لیگ برتر بیست و دوم با انتقالی قرضی از باشگاه شباب الاهلی به استقلال برگشت اما در پایان فصل گذشته به دلیل مشکلات مالی و پیشنهادهای بهتر قایدی از تیم‌های دیگر اماراتی سرانجام به باشگاه اتحاد کلبا که فرهاد مجیدی سرمربیگری آن تیم را بر عهده دارد پیوست.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها