|
کدخبر: 300338

طلای ۱۸ عیار در راه استقلال

مهاجم بوشهری فصل قبل استقلال عنوان کرد همشهری و هم‌تیمی سابق او منتظر بازگشت به جمع آبی‌هاست. مهدی قایدی تمایل بسیار زیادی برای ماندن در استقلال دارد.

فوتبال طلای ۱۸ عیار در راه استقلال

محمد محبی درباره پایان دوران حضورش از تیم ملی با تغییر کادر فنی و حضور امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: خدا را شکر به تیم ملی برگشتم و توانستم عملکرد خوبی داشته باشم. گذشته‌ها گذشته ولی می‌توانستم تصمیم‌های بهتری بگیرم (تا در جام جهانی باشم) ولی حتما قسمت و حکمت بوده، اما امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برای ما بیفتد و بتوانیم در جام ملت‌های آسیا به قهرمانی برسیم.

او ضمن تمجید از هم‌بازی فصل گذشته و همشهری خود اظهار کرد: مهدی قایدی سه، چهار هفته قبل به یک برنامه رفته بود و کم لطفی است از او نگویم. مهدی را از ۱۱ سالگی در شاهین بوشهر تا الان می‌شناسم و یک جور چشم بسته همدیگر را می‌شناسیم و فوتبال خوبی در کنار هم انجام می‌دهیم.

ستاره فصل گذشته استقلال یادآور شد: یک قسمت‌هایی مهدی قایدی ریزه کاری‌ها را در می‌آورد و برخی مواقع من با سرعت و قدرتم کمک می‌کردم. همکاری ما دو نفر در فصل گذشته در استقلال موجب شد تا من، باشگاه استقلال و خود مهدی پیشرفت کنیم و تمام تیم استقلال رو به جلو برود و فوتبال جذابی به نمایش بگذارد.

مهدی منتظر تماس خطیر

محبی-قایدی

محبی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قایدی فصل بعد در کدام تیم خواهد بود و چه تصمیمی مدنظر دارد، عنوان کرد: آخرین بار که با او صحبت کردم، دبی حضور داشت و منتظر بود تا ببیند می‌تواند به استقلال برگردد یا نه.

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها