|
کدخبر: 308520

سنگ تمام مربی بارسلونا برای طارمی

در آستانه دیدار پورتو با قهرمان فصل گذشته لالیگای اسپانیا، مربی پیشین بارسلونا به تمجید از مهاجم ایرانی پورتو پرداخت.

فوتبال سنگ تمام مربی بارسلونا برای طارمی

تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۲:۳۰ فردا (چهارشنبه - به وقت ایران) در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ۲۴-۲۰۲۳، میزبان بارسلونا خواهد بود.

روبرت مورنو که طی سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ دستیار لوئیس انریکه در تیم بارسلونا بود، درباره این مسابقه با نشریه «مارکا» اسپانیا گفت‌وگو کرده که روزنامه «اوژوگو» پرتغال به بخش‌هایی از آن پرداخته است.

مربی پیشین بارسلونا درباره شرایط تیم پورتو برای دیدار با بارسا اظهار داشت: من واقعاً سرجیو کونسیسائو (سرمربی پورتو) را دوست دارم و به نظرم پورتو نسبت به سال گذشته بسیار تغییر کرده است. آنها یک مهاجم ایرانی به نام مهدی طارمی دارند که استثنائی است. پورتو همیشه بازیکنان خوبی به خدمت می‌گیرد و نفرات خوبی در سایر پُست‌ها دارد اما به‌ صورت ویژه نمی‌درخشند.

مورنو، پورتو را حریف خوبی برای بارسلونا دانست و گفت: خیلی شک دارم که کونسیسائو تصمیم جدیدی درباره شیوه بازی پورتو بگیرد. او تیمش را با سیستم ۱-۳-۲-۴ به زمین می‌فرستد و برای شکست بارسا تلاش می‌کند؛ این همان جایی است که می‌توان از آن بهره برد.

بارسلونا در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۵ بر صفر از سد آنتورپ گذشت و پورتو با نتیجه ۳ بر یک بر شاختار دونتسک غلبه کرد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها