|
کدخبر: 308181

واکنش بارسلونا به جنجال های اخیر

باشگاه بارسلونا تمام روابط خود با سویا را قطع کرد و در بیانیه ای اقدام دیروز باشگاه اندلسی را شدیدا زیر سوال برد.

فوتبال واکنش بارسلونا به جنجال های اخیر

ساعاتی قبل از بازی بارسلونا و سویا، اتفاقی غیرمعمول رخ داد و سویا اعلام کرد که در ضیافت ناهار مشترک مدیران دو باشگاه شرکت نخواهد کرد. ضیافت ناهار مدیران، اقدامی معمول و همیشگی قبل از بازی های خانگی بارسلوناست ولی سویا این رسم همیشگی را برهم زد.

سپس اعلام شد که مدیران سویا در جایگاه اختصاصی مدیران ورزشگاه مونتجوئیک حاضر نخواهند شد و نمی خواهند کنار خوان لاپورتا و دیگر اعضای تیم مدیریتی بارسلونا بنشینند. این حرکت پس از اتهام جدید پرداخت رشوه بارسا به نگریرا صورت گرفت.

سویا به نوعی بارسلونا را با این حرکت خود تحقیر کرد تا باشگاه کاتالان مجبور به واکنشی رسمی شود. بارسا ضمن قطع ارتباط کامل با باشگاه سویا، بیانیه ای به این شرح صادر کرد: «باشگاه بارسلونا می‌خواهد علناً مخالفت خود را با اقدام غیرموجه و نامناسب سویا نشان دهد، باشگاهی که از نشستن پشت میز در ضیافت ناهار بین مدیران قبل از بازی بین دو تیم در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک خودداری کرد. مدیران سویا همچنین از حضور در جایگاه VIP نیز خودداری کردند.

علاوه بر این اقدام تحقیرآمیز، باشگاه اندلسی بیانیه‌ای را صادر کرده که در آن خشم خود از اقدامات مدیران سابق باشگاه بارسلونا که در پرونده نگریرا متهم هستند را ابراز کرده است.  پرونده موسوم به پرونده نگریرا نمی تواند بهانه ای برای چنین اقداماتی باشد زیرا رویه قضایی هنوز در مرحله تحقیقات است و باشگاه سویا به وضوح پیش داوری کرده در حالی که هنوز هیچکدام از اتهامات به باشگاه ثابت نشده اند.

 علاوه بر این، تصمیم قضایی که اخیرا ابلاغ شد به هیچ وجه وضعیت واقعی و حقوقی باشگاه بارسلونا را در روند رسیدگی تغییر نمی دهد. از نظر قانونی بسیاری مسائل قابل بحث هستند. با توجه به این موضع غیرقابل قبول و غیر قابل توجیه باشگاه سویا، باشگاه بارسلونا تمام روابط با سویا را تا زمانی که موقعیت فعلی خود را اصلاح نکند، قطع می کند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها