|
کدخبر: 308450

بدترین خبر ممکن برای ژاوی و بارسایی‌ها

طبق ادعای مارکا، از سه مصدوم فعلی بارسلونا حضور فرانکی دی‌یونگ در بازی ششم آبان برابر رئال تقریبا غیرممکن است.

فوتبال بدترین خبر ممکن برای ژاوی و بارسایی‌ها

بیمارستان بارسا حالا یک عضو جدید دارد. رافینیا پس از مصدومیت عضله دوسر ران پای راستش در دقیقه ۳۵ دوئل بارسلونا و سویا در روز جمعه، به لیست مصدومان پیوست.

برای آن بازی، فرانکی دی یونگ و پدری به دلیل مصدومیت دور از دسترس کادر فنی بودند. البته بارسا توانسته جای خالی این دو بازیکن را به لطف درخشش گاوی، فرمین لوپز و رافینیا پر کند ولی حالا رافینیا نیز در دسترس نیست.

حتی سیستم چرخشی هم برای ژاوی کارساز نبوده و او اکنون باید بدون حضور سه بازیکن ارزشمند خود به استقبال بازی‌های دشوار پیش رو به خصوص ال کلاسیکوی ۲۸ اکتبر (ششم آبان) برود.

در ۲۸ اکتبر، بارسلونا و رئال مادرید در دوئلی حساس به مصاف هم می روند و ژاوی به سه مصدوم خود نیاز دارد. اما کمتر از یک ماه مانده به این رویداد، هنوز مشخص نیست که پدری، دی یونگ و رافینیا شانسی برای حضور در ترکیب اصلی دارند یا خیر.

فرانکی-دی-یونگ

کسی که بیشترین مشکل را برای رسیدن به ال‌کلاسیکو دارد، فرانکی دی یونگ است. ستاره هلندی شدت مصدومیتش به گونه ای است که  احتمالا تا نوامبر به تمرینات باز نخواهد گشت، مگر اینکه بهبودی غیر منتظره ای حاصل شود.

اگر همه چیز خوب پیش برود، پدری و رافینیا چند روز قبل از ال‌کلاسیکو در تمرین گروهی حاضر خواهند شد و البته این در مورد ستاره برزیلی تضمین شده نیست.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها