|
کدخبر: 307362

شوک جدید به بارسا!

احتمال دارد ویتور روکه به دلیل مصدومیت تا سه ماه قادر به حضور در میادین نباشد.

فوتبال شوک جدید به بارسا!

روکه از مدت‌ها قبل تحت نظر مدیران و دپارتمان جذب بازیکن بارسلونا قرار داشت و در تابستان برای پیوستن به این باشگاه به توافق رسید.

با این حال شرایط مالی بارسا باعث شد که آنها توانایی ثبت قرارداد او را نداشته باشند و به همین دلیل ثبت قرارداد رسمی او به پنجره نقل و انتقالات زمستانی موکول شد تا همه چیز مطابق برنامه تعیین شده پیش برود.

اما این بازیکن در بازی شب گذشته اتلتیکو پارانائنزه برابر اینترناسیونال مصدوم شد و در حالی از زمین بازی بیرون رفت که اشک می‌ریخت و مشخص بود که نگران وضعیتی است که برایش به وجود آمده است.

روزنامه اسپورت خبر داده که روکه شب گذشته هیچ عکسی از وضعیت پایش نگرفته و آزمایشی هم روی آن انجام نداده و همه چیز به امروز موکول شده تا وضعیت نهایی او و شدت مصدومیتش مشخص شود.

بسیاری از منابع مدعی شده بودند که خانواده روکه نگرانی زیادی از این بابت ندارند و معتقد هستند که مشکل چندان جدی نخواهد بود اما منابع خبری نزدیک به این باشگاه اعلام کرده‌اند که این احتمال وجود دارد که او حداقل سه ماه از میادین دور باشد.

این به هیچ وجه خبر خوبی برای بارسا نیست و مدیران این باشگاه شرایط ستاره جدید را به دقت زیر نظر دارند تا مشخص شود که وضعیت او پس از این مصدومیت به چه شکل پیش خواهد رفت.

 

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها