|
کدخبر: 307359

حرکت عجیب سرمربی الاتحاد در نشست خبری

نونو سانتو سرمربی پرتغالی الاتحاد پس از سوال خبرنگاری درباره آینده عبدالرحمن العبود در الاتحاد اتاق نشست خبری را ترک کرد اما به درخواست مسئول رسانه برای پاسخ به سوال دیگری بازگشت.

فوتبال حرکت عجیب سرمربی الاتحاد در نشست خبری

سانتو در نشست خبری پس از پایان بازی مقابل الفتح و بازگشت به صدرجدول گفت: روحیه تیمی فوق العاده بود، در نیمه دوم به آنها فرصت گلزنی ندادیم، می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

سانتو ادامه داد: با تیمی قوی و منظم روبرو شدیم، شروع خوبی داشتیم و بازی را کنترل کردیم، از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و باید از این نظر پیشرفت کنیم.

سرمربی الاتحاد از گل انگولو کانته فرانسوی تمجید کرد و آن را "شگفت انگیز" توصیف کرد.

سانتو با اشاره به اینکه هواداران الاتحاد به آنها برای کسب این پیروزی کمک کردند، افزود: این بهترین عملکرد نبود اما از بازیکنان بابت روحیه و فداکاری فوق العاده شان در زمین تشکر می کنم.

سانتو در خصوص مصدومیت شدید احمد شراحیلی ستاره خط دفاعی گفت: این مایه تاسف است و منتظر نتیجه معاینات پزشکی هستیم و این یک عدم موفقیت بود و او بازیکن بسیار مهمی برای ما است. باید راه حل پیدا کنیم، سویلم منهالی را داریم و او در حال بازگشت است.

او گفت:  کسی که من را به عنوان مربی می شناسد متوجه می شود که اولویت من همیشه قبل از هر چیز دیگری تیم است. هر بازیکنی در رده های تیم تلاش می کنیم تا پیشرفت کنیم و پیشرفت کنیم. ویژگی خاص این تیم این است که آنها یک روحیه دارند و روحیه مثبت همه چیز است. بدون ذهنیت مناسب نمی‌توانیم به چیزی برسیم. آنچه در این فصل به دست آوردیم. و در نهایت، گروه همه چیز است.

در میانه کنفرانس سوالی در خصوص عبدالرحمن العبود بازیکن مغلوب از سانتو پرسیده شد که او می‌خواست کنفرانس را ترک کند اما به درخواست مسئول رسانه مسابقه به صندلی خود برگشت و به سوال دیگری پاسخ داد.

 

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها