|
کدخبر: 307167

خبر تلخ برای طرفداران رئال

دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید، در تمرین امروز این تیم پیش از بازی برابر یونیون برلین غایب بوده است.

فوتبال خبر تلخ برای طرفداران رئال

رئال مادرید چهارشنبه شب در اولین دیدار از مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان یونیون برلین خواهد بود.

آنها در حالی قدم به این بازی خواهند گذاشت که مصدومیت ستاره‌های این تیم به معضل اصلی کارلو آنچلوتی از ابتدای فصل ۲۴-۲۰۲۳ تبدیل شده و مشکلات بسیاری را برای او به همراه داشته است.

پارگی رباط صلیبی تیبو کورتوا در فاصله دو روز پیش از اولین بازی لالیگا در فصل جدید و همچنین مصدومیت مشابه ادر میلیتائو در بازی اول باعث شد که رئال با دردسری جدی مواجه شد.

وینیسیوس جونیور هم در دیدار برابر سلتاویگو در رقابت‌های هفته سوم لالیگا مصدوم و با دوری حداقل شش هفته‌ای از میادین روبرو شد تا دست سرمربی این تیم عملا خالی شود.

اما حالا و در آستانه دیدار برابر یونیون برلین در لیگ قهرمانان، رئال مادرید با مشکل جدیدی مواجه است که غیبت کارواخال در آخرین تمرین این تیم پیش از برگزاری این دیدار در برنابئو است.

هنوز باشگاه رئال مادرید اعلام نکرده که دلیل غیبت این بازیکن در این تمرین چه بوده اما احتمال دارد که او نتواند تیمش را در بازی فردا شب همراهی کند و این اصلا خبر خوبی برای آنچلوتی و خط دفاعی رئال نخواهد بود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها