|
کدخبر: 306039

اسطوره رئال ماندنی شد

طبق ادعای مارکا، رائول گونزالس جایگزین کیکه ستین در ویارئال نخواهد شد و به عنوان مربی کاستیا به کارش ادامه خواهد داد.

فوتبال اسطوره رئال ماندنی شد

پس از بررسی چندین گزینه جانشینی ستین، باشگاه ویارئال بسیار نزدیک به توافق با پاچتاست که به گزینه اول تبدیل شده است. علاوه بر این، می‌توان این توافق را قطعی دانست، زیرا ایده مدیران باشگاه این است که در اسرع وقت سرمربی جدید را معرفی کنند. آنها می‌خواهند مربی جدید هر چه زودتر فرمان کار را به دست بگیرد تا شرایط تعلیقی که تیم در حال حاضر در آن قرار دارد، طولانی نشود.

در صورت تایید گزینه پاچتا، سرمربی فعلی باشگاه بورگوس پس از آخرین تجربه ناموفق خود در وایادولید، جایی که فصل گذشته در نیم فصل از کار اخراج شد، به نیمکت مربیگری در لالیگا باز خواهد گشت.

رائول موافقت رئال مادرید را برای مذاکره با ویارئال داشت. در واقع، باشگاه قبلاً آربلوا را به عنوان جانشین او در تیم دوم (کاستیا) انتخاب کرده بود. با این حال، مذاکرات بین اسطوره رئال و باشگاه ویارئال به نتیجه نرسید. بنابراین رائول به عنوان سرمربی کاستیا ادامه خواهد داد و همراه تیمش راهی لینارس نیز شده است.

ویارئال اولین باشگاهی نیست که علاقه‌مند به رائول شده بود، اگرچه جدی‌ترین پیشنهاد او محسوب می‌شد. پیش از این، آینتراخت، شالکه، اسپانیول و لیدز نیز با رائول مذاکره کرده بودند.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها