|
کدخبر: 307062

علت خنثی شدن بمب پرسپولیس فاش شد

رضا درویش در برنامه فوتبال برتر مدعی شد عده‌ای در صفحه اجتماعی همسر کایسدو فحاشی و تهدید کردند که باعث ناراحتی او و آمدنش منتفی شد!

فوتبال علت خنثی شدن بمب پرسپولیس فاش شد

یکی از حواشی عجیب اخیر فوتبال ایران، خرید مهاجم خارجی بدون مشورت و هماهنگی با یحیی گل‌محمدی بود!

باشگاه پرسپولیس برای خرید نبیل باهویی در روز آخر فرصت برای بستن لیست آسیایی بدون در نظر گرفتن نظر فنی یحیی گل‌محمدی اقدام به این کار کرد. سرمربی پرسپولیس اما در مصاحبه‌ای کوتاه نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و ناراحتی خود را از این اقدام باشگاه اعلام کرد. گزینه مورد نظر یحیی گل‌محمدی که مهرداد خانبان آنالیزور پرسپولیس پس از دیدن فیلم‌های متعدد انتخاب کرده بود، فیلیپه کایسدو بود.

مهاجم باتجربه و کهنه‌کار اهل کشور اکوادور که سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس و سری‌آ ایتالیا را در کارنامه خود دارد و در تیم‌هایی مانند منچسترسیتی، لاتزیو و اینتر سابقه بازی دارد. در همین راستا خبردار شدیم فیلیپه کایسدو ابتدا خواهان مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار برای یک فصل از باشگاه پرسپولیس درخواست کرد. همین درخواست باعث شد مذاکرات ادامه پیدا کند و البته کایسدو راضی شد دو ساله با ارقام ۷۰۰ هزار دلار برای سال اول و یک میلیون دلار برای سال دوم، قراردادش با پرسپولیس را به امضاء برساند اما...

انتظار می رفت رضا درویش که به‌واسطه عملکرد پرسپولیس در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، کارنامه‌اش مورد انتقاد هواداران این باشگاه قرار گرفته و بتواند با جذب فیلیپه کایسدو هم رضایت هواداران را جلب کند و هم اینکه بتواند رضایت کادرفنی را به‌دست آورد اما چنین نشد.

در حالی که به نظر می رسید باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مذاکرات مثبتی با فلیپه کایسدو، مهاجم سابق تیم‌های اینترمیلان، لاتزیو و منچسترسیتی برای حضور او در جمع سرخ‌پوشان پایتخت انجام داده باشد ناگهان با اعلام درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جذب کایسدو به خاطر فحاشی و پیام‌های توهین آمیز و حمله مجازی به صفحه اینستاگرام همسرش منتفی شد!

این درحالی است که شنیدیم دلیل اصلی منتفی شدن این نقل و انتقال تعلل باشگاه پرسپولیس و عدم توافق مالی کایسدو با باشگاه ایرانی بوده و این موضوع ربطی به حمله کاربران ایرانی به صفحه شخصی همسر این مهاجم نداشته است!

ظاهرا رضا درویش حاضر نشده برای یک مهاجم ۳۵ ساله مبلغ یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلار برای ۲ سال بپردازد!

منبع: روزنو
  • وحید ارسالی در

    چطور در موارد امنیتی میگن پلیس فتا کسانی که با سایتهای خارجی در تعامل هستند را شن اسایی میکنه ولی نمیتونه این نخاله های دا خلی که آبروی کشور ومردم فهیم ایران را می برند را نمیتونه شناسایی، کنه😄😂🌹واقعا که

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها