|
کدخبر: 306459

پیشنهاد نجومی در جیب ستاره پرسپولیس

محمدحسین کنعانی‌زادگان از یک تیم متمول پیشنهاد ۳۸ میلیاردی دریافت کرده بود.

فوتبال پیشنهاد نجومی در جیب ستاره پرسپولیس

مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد یکی از بازیکنان این تیم با وجود داشتن پیشنهاد بسیار بالا با این تیم قرارداد امضا کرد. درویش که میهمان برنامه فوتبال برتر بود، در خصوص قیمت بالای بازیکنان و پیشنهادات سرسام آور بعضی از تیم‌های لیگ برتری به ستاره‌های فوتبال ایران، پرده از یک اتفاق عجیب برداشت و ادعای جالبی را مطرح کرد.

درویش در صحبت‌هایش اعلام کرد یکی از بازیکنانی که با پرسپولیس قرارداد بسته، قبل از آمدن به این تیم از یکی از باشگاه‌های پولدار لیگ برتری پیشنهادی ۳۸ میلیاردی داشت و خودش هم پیامک این پیشنهاد را از طرف باشگاه مورد نظر دیده است. درویش اعلام کرد این بازیکن با وجود داشتن چنین پیشنهاد زیادی برای یک فصل، حاضر شده با رقمی بسیار پایین تر با پرسپولیس قرارداد امضا کند. منظور مدیرعامل پرسپولیس اما کدام بازیکن این تیم بود؟

پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که بازیکن مدنظر مدیرعامل پرسپولیس محمدحسین کنعانی‌زادگان است. مدافع ملی پوشی که بعد از دو فصل بازی در لیگ ستارگان قطر و دوری از پرسپولیس، دوباره به این تیم برگشته و پیراهن تیم سابقش را برتن می‌کند. کنعانی‌زادگان که جزو بهترین مدافعان حال حاضر فوتبال ایران به حساب می‌آید، قبل از امضای قرارداد با پرسپولیس، مذاکراتی را با دو تیم مطرح و البته متمول لیگ برتری انجام داده بود که هر کدام از این تیم‌ها پیشنهادی به مراتب بیشتر از پرسپولیس به این بازیکن ارائه کرده بودند.

کنعانی‌زادگان که بارها اعلام کرده بود در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کند، به قولی که به هواداران پرسپولیس داده بود، عمل کرد و با قراردادی ۱۵ میلیاردی پرسپولیسی شد. البته چیزی حدود ۳ میلیارد تومان هم آپشن‌های قرارداد این بازیکن است که در صورت فعال شدن به او پرداخت خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها